Marketing & Media se sloučil s týdeníkem MSM, zmenšil formát

pondělí, 3. prosince 2018, 10:10 Aktuality, Tisk MediaGuru

Týdeník Marketing Sales Media (MSM) samostatně skončil, některé jeho obsahové prvky se objevují v týdeníku Marketing & Media.

Foto: MediaGuru.cz

Oborový týdeník Marketing & Media (MaM), který vydává společnost Forum Media z holdingu Bison & Rose, spojil svůj týdeník s konkurenčním oborovým týdeníkem Marketing Sales Media (MSM). Ten před několika týdny získala Forum Media do svého portfolia od vydavatelství Empresa Media. V editorialu toto rozhodnutí zdůvodnil vydavatel tím, že z diskusí a průzkumů, které si zpracoval, vyplynulo, že „dva prakticky totožné tituly jsou pro celý trh zbytečně mnoho". 

Týdeník MSM tak samostatně končí, vydavatel MaM ale využije do svého obsahu některé z rubrik MSM, zejména u témat zaměřených na obchod a retail. Autorsky chce využívat i komentářů zakladatele a šéfredaktora MSM Daniela Köppla, dále redaktora Bohuslava Bohuňka a také postřehů Viléma Rubeše.

Marketing & Media od pondělního vydání 4.12.  zároveň zmenšuje svůj formát. Z redakce MaM rovněž odchází dřívější šéfredaktor a v současnosti šéfredaktor digitálního obsahu Filip Rožánek. S časopisem už bude spolupracovat jen externě. 

Plné znění tiskového oznámení můžete číst níže.

-mav-

Tisková zpráva

Týdeníky Marketing & Media a Marketing Sales Media se spojily a vyšly v novém formátu

PRAHA (3. prosince 2018) – Dva dříve konkurenční časopisy o médiích a marketingové komunikaci, týdeník Marketing & Media a týdeník Marketing Sales Media, vyšly v prvním prosincovém vydání jako jeden časopis. Vydavatel, kterým je společnost Forum Media ze skupiny BR Holding, se rozhodl oba tituly spojit, protože míří na velmi podobnou skupinu čtenářů, věnují se prakticky stejným tématům a oslovují i tytéž inzerenty. Sloučený časopis ponese na titulu dál jméno Marketing & Media, zatímco značka Marketing Sales Media nově označuje speciální část časopisu věnovanou tématům z oblasti obchodu. Týdeník zároveň vyšel v novém, zmenšeném formátu.

„Po koupi časopisu Marketing & Media a konference Forum Media začátkem letošního roku jsme se rozhodli vytvořit okolo časopisu jakýsi ‚ekosystém’ pro všechny, které spojuje téma komerčních komunikací. Obměnili jsme redakci, přivítali nového šéfredaktora. Společně jsme investovali jsme mnoho času i prostředků do zlepšení časopisu i výroční konference, změnili jsme nejen obsah, ale i formu. Reakce, které dostáváme, nám potvrzují, že směr, kterým jsme se vydali, byl správný,“ říká Roman Šmíd, jednatel vydavatelské společnosti Forum Media. „Když jsme před několika týdny převzali také časopis Marketing Sales Media, věděli jsme, že tato značka se svým profilem i historií do tohoto ‚ekosystému’ dobře zapadne. Zároveň jsme ale důkladně zvažovali, jak vůči sobě vymezit dva velmi podobné tištěné tituly. Závěr, k němuž jsme dospěli po mnoha diskusích s lidmi z oboru, našimi partnery, i po provedení rychlého průzkumu mezi čtenáři obou týdeníků, byl jednoznačný. Dva časopisy na stejné téma jsou pro náš nevelký trh zbytečně moc,” dodává Šmíd.

Do nové podoby Marketing & Media převzala redakce část obsahu i některé autory z týdeníku MSM. Komentářové rubriky tak obohatí sloupky zakladatele obou časopisů Daniela Köppla či nestora oborové novinařiny Bohuslava Bohuňka. Pro spojený časopis bude dál psát Vilém Rubeš a mnozí další autoři původně píšící pro MSM. Také nový, zmenšený formát časopisu byl inspirován dosavadní podobou MSM. „Převzali jsme některé rubriky, jiné jsme upravili podle vzoru MSM, neboť jsme férově uznali, že kolegové v MSM je měli vymyšleny dobře,” doplňuje šéfredaktor Ondřej Fér.