Kampaň Hornicko-geologické fakulty VŠB sází na budoucnost

pondělí, 14. ledna 2019, 17:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová kampaň Hornicko-geologické fakulty navazuje na dřívější kampaň Budoucnost má hloubku.

Repro spot Hornicko-geologické fakulty

Repro spot Hornicko-geologické fakulty

Hornicko-geologická fakulta VŠB poukazuje ve své aktuální kampani na to, že na fakultě lze studovat i obory, které by si zájemci pod názvem fakulty nepředstavili, jako jsou například geoinformatika a ekonomie. Agentura Action Please, která kampaň připravila, navazuje na dřívější kampaň Budoucnost má hloubku, jež fakultě před dvěma lety pomohla zastavit propad studentů.

Základem kampaně je spot Mars – kdo bude první?, v němž se divákům představují geoinformatika, geodezie a geologie jakožto obory s mimořádnou budoucností. Cílem videa je zaujmout a dostat potenciálního uchazeče na redesignovanou microsite budoucnostmahloubku.cz, kde se již dozví víc o fakultě, oborech i proměně školy.

-mav-