Media Club upraví od března podíly stanic při prodeji reklamy

úterý, 5. února 2019, 07:40 TV MediaGuru

Mírná úprava v rozložení stanic při společném prodeji televizní reklamy se týká především stanic skupiny Prima.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Mediální zastupitelství Media Club, které na televizním trhu zajišťuje prodej reklamy pro televizní skupiny Prima, Barrandov či Óčko a pro některé další stanice, upravuje od 1. března 2019 podmínky pro vysílání reklamních spotů.

V závislosti na vývoji sledovanosti se mění rozložení stanic v obchodních nabídkách TV Bundle Exclusive a TV Bundle Total pro cílové skupiny 15-69. V obou případech se snižuje zastoupení hlavního kanálu Prima a naopak se zvyšuje podíl tematických stanic Prima Max a Prima Krimi.

S platností od března 2019 jsou tak podíly stanic následující:

  • Bundle Exclusive: Prima 45 %, Prima Cool 13 %, Prima Love 7 %, Prima Zoom 6 %, Prima Max 8,5 %, Prima Krimi 6,5 %, skupina Barrandov 3 % a ostatní zastupované stanice 11 %.
  • Bundle Total: Prima 37 %, Prima Cool 10 %, Prima Love 5,5 %, Prima Zoom 4,5%, Prima Max 7%, Prima Krimi 5,5 %, skupina Barrandov 20 % a ostatní zastupované stanice vyjma skupiny Barrandov 10,5 %.

Poměr stanic v dětském balíčku Bundle Total, zaměřený na cílovou skupinu 4-14 let, se nemění.

Media Club naposledy upravoval podmínky společně s obchodní politikou pro rok 2019 s platností od 1.1. 2019. Cena televizní reklamy se v případě Media Clubu zvýšila v letošním roce v průměru o deset procent. Televizní skupina Nova zvyšovala ceny v průměru o 12 % a Atmedia v průměru o deset procent.

-mav-