Media Club upraví od března podíly stanic při prodeji reklamy
Mírná úprava v rozložení stanic při společném prodeji televizní reklamy se týká především stanic skupiny Prima.
Mediální zastupitelství Media Club, které na televizním trhu zajišťuje prodej reklamy pro televizní skupiny Prima, Barrandov či Óčko a pro některé další stanice, upravuje od 1. března 2019 podmínky pro vysílání reklamních spotů.
V závislosti na vývoji sledovanosti se mění rozložení stanic v obchodních nabídkách TV Bundle Exclusive a TV Bundle Total pro cílové skupiny 15-69. V obou případech se snižuje zastoupení hlavního kanálu Prima a naopak se zvyšuje podíl tematických stanic Prima Max a Prima Krimi.
S platností od března 2019 jsou tak podíly stanic následující:
- Bundle Exclusive: Prima 45 %, Prima Cool 13 %, Prima Love 7 %, Prima Zoom 6 %, Prima Max 8,5 %, Prima Krimi 6,5 %, skupina Barrandov 3 % a ostatní zastupované stanice 11 %.
- Bundle Total: Prima 37 %, Prima Cool 10 %, Prima Love 5,5 %, Prima Zoom 4,5%, Prima Max 7%, Prima Krimi 5,5 %, skupina Barrandov 20 % a ostatní zastupované stanice vyjma skupiny Barrandov 10,5 %.
Poměr stanic v dětském balíčku Bundle Total, zaměřený na cílovou skupinu 4-14 let, se nemění.
Media Club naposledy upravoval podmínky společně s obchodní politikou pro rok 2019 s platností od 1.1. 2019. Cena televizní reklamy se v případě Media Clubu zvýšila v letošním roce v průměru o deset procent. Televizní skupina Nova zvyšovala ceny v průměru o 12 % a Atmedia v průměru o deset procent.
-mav-