Palírna U Zeleného stromu v loňském roce prodala přes tři miliony lahví Hanácké vodky, což je o 33 % více než v předchozím roce. Za úspěchem podle ní stojí především změna designu a proaktivní komunikace směrem k mladší cílové skupině.
V roce 2016 provedla Palírna U Zeleného stromu první změnu obalu Hanácké vodky a spustila intenzivní reklamní kampaň, kdy se s koncept „pure party spirit“, „pure Czech spirit“ začala zaměřovat na českost, zábavu a party. Dalšího redesignu se vodka dočkala v minulém roce. „Etiketu jsme výrazně upravili. Bílé písmo v černém podkladu nahradil větší nápis v azurové barvě a tmavě laděná party grafika ve stylu graffiti. Na konci roku 2018 jsme do prodeje pustili limitovanou edici s barevnou grafikou odkazující na 500. výročí Palírny U Zeleného stromu,“ okomentoval změnu generální ředitel Palírny Pavel Kadlec.
Palírna U Zeleného stromu se začala v loňském roce soustředit především na komunikaci tří svých strategických značek, kterou tvoří kromě Hanácké vodky také Stará žitná myslivecká a Blend 42 Vodka. Díky tomuto zaměření se Palírna vyprostila ze slevové spirály. Prodej lihovin celkově v roce 2018 vzrostl o 3 %, čímž překonal průměr trhu. Celkový obrat tvořil přes 1,5 mld. Kč, z toho export tvořil 12 % celkových prodejů.
V loňském roce oslavila společnost 500 let existence a k této příležitosti zahájila prodej limitované edice Staré žitné myslivecké Single Barrel dostupné v gastronomických zařízeních. Zároveň změnila design Staré myslivecké Reserve, kterou uvedla na trh před čtyřmi lety.
-stk-