T-Mobile kampaní podpoří Twist karty pro dataře

sobota, 2. března 2019, 08:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

T-Mobile od začátku března komunikuje limitovanou edici předplacených Twist karet pro příležitostné dataře.

Klíčový vizuál k nové kampani na Twist karty, zdroj: T-Mobile

Klíčový vizuál k nové kampani na Twist karty, zdroj: T-Mobile

Od 1. března spouští T-Mobile kampaň na limitovanou edici předplacených Twist karet, kterými cílí na příležitostné dataře. S mottem „Plaťte jen za data, která spořádáte“ bude svou nabídku komunikovat v televizi, na internetu, sociálních sítích a svých pobočkách.

Data na Twist kartě jsou účtována podle spotřeby za cenu 1 Kč/MB. Zákazník za ně však zaplatí maximálně 10 Kč na den. Pak se účtování zastaví a zákazník může za cenu 10 Kč za den využít celkem až 100 MB na den. Pokud některý den nedatuje vůbec, za data neplatí. Toto řešení spustil operátor pro své stávající zákazníky již na konci listopadu, nyní se rozhodl nabídnout ho ve formě limitované Twist karty i těm novým.

Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Proboston Creative a mediální agentura MediaCom.

-stk-