
Zdroj: Hellmann’s
Hlavní myšlenka nové kampaně Hellmann’s má navazovat na zodpovědný postoj značky k potravinám a vyzývat spotřebitele k ohleduplnosti při jejich konzumaci. Cílem je upozornit na tzv. fenomén prázdné lednice, kdy lidem chybí fantazie, jak z jednotlivých ingrediencí, které mají běžně doma, vytvořit chutné jídlo. Sloužit k tomu mají inspirativní recepty a rady, jak jídlo správně skladovat.
„Používání kvalitních surovin a správné nakládání s nimi je pro značku dlouhodobou prioritou. Nyní se však chceme posunout o krok dál a udržitelným přístupem k potravinám inspirovat i samotné spotřebitele. Naším cílem je probudit v nich fantazii, jak potraviny kreativně kombinovat, a předcházet tak plýtvání s nimi,“ uvádí brand manažerka značky Hellmann’s CZ/SK Lucie Bjačková.
Celosvětově se vyplýtvá třetina celkové produkce potravin. Průzkum v českých a slovenských domácnostech, který realizovala značka Hellmann’s ve spolupráci se společností Ipsos, odhalil jako jednu z příčin plýtvání tzv. fenomén prázdné lednice. Ve spolupráci s neziskovou organizací Zachraň jídlo také spotřebitele vzdělává a radí jim, jak potraviny správně uchovávat.
Kampaň proběhla minulý rok v Jižní a Severní Americe. Letos se přesouvá do Evropy a Česko a Slovensko jsou prvními trhy, kde se objeví. Globální podobu kampaně vytvořila agentura Hogart, o lokalizaci se postaral UpBrand. Na lokální komunikaci se podílí agentury Mindshare, Ogilvy a Geometry. Kampaň bude pokrývat všechny kanály od televize přes sociální sítě a další digitální média až po in-store prezentaci.
-mav-