Zakladatel Bageterie Boulevard rozjíždí nový koncept

čtvrtek, 4. dubna 2019, 13:45 Aktuality, Retail MediaGuru

Petr Cichoň, jenž založil značky Bageterie Boulevard nebo Crocodille, startuje novou značku – 360pizza.

V restauraci 360pizza si návštěvníci svou pizzu objednají přes samoobslužné kiosky, zdroj: 360pizza.

V restauraci 360pizza si návštěvníci svou pizzu objednají přes samoobslužné kiosky, zdroj: 360pizza.

Nový koncept přináší na trh Petr Cichoň, zakladatel značky Bageterie Boulevard a majitel společnosti Crocodille. Pod značkou 360pizza uvádí nový typ restaurace, kde si zákazníci v bezobslužném provozu na kiosku sestaví pizzu podle vlastní chuti. Připravena bude nejpozději do šesti minut, tedy 360 vteřin. Variantou je také možnost objednání online s doručením do 30 minut. První kamenná restaurace byla otevřena na dejvickém „Kulaťáku“ v Praze. 

Restaurace 360pizza jde cestou samoobslužných kiosků, kdy k objednání vybraného jídla není třeba vůbec komunikovat s obsluhou. Do svých restaurací je zavádějí i známí hráči rychlého občerstvení, jako je McDonald’s nebo KFC.

Hosté restaurace 360pizza si buď mohou pizzu sestavit, nebo si ji vybrat z nabídky neapolské pizza sestavené italským pizzařem Alessandrem, který své zkušenosti získal u známých evropských šéfkuchařů. Objednávku na kiosku lze pak zaplatit kartou nebo elektronickou stravenkou. Objednávat lze také počítače nebo z mobilu na webových stránkách.

Pizzerie 360pizza si zakládá na kvalitních lokálních surovinách, ingredience na pizzu pocházejí z regionů Apeninského poloostrova. Kromě pizzy nabídne restaurace také starověké římské pinsy, italské dezerty, polévky, saláty, snídaně či italské pivo Morretti, víno nebo kávu. 

Nový koncept tak přichází na trh rychlých pizzerií, které se v poslední době rozrostly. Předloni se do Česka vrátila značka Pizza Hut, rovněž přišla síť fresh casual restaurací Vapiano. Přes akvizici Forty’s Pizza na trh vstoupila španělská Telepizza.

-stk-