Na hokej si značky připravily dresy, tréninky i vlastní studia

pátek, 10. května 2019, 07:30 Reklama MediaGuru

Virtuální 3D dres, trojdres či virtuální hokejový trénink si mohou fanoušci vyzkoušet při letošním hokejovém šampionátu.

S trojdresem pracuje v hokejové aktivaci značka Bohemia Chips, zdroj: Intersnack.

S trojdresem pracuje v hokejové aktivaci značka Bohemia Chips, zdroj: Intersnack.

V pátek 10. května začíná na sousedním Slovensku světový šampionát v ledním hokeji. Na České televizi bude možné sledovat živě čtyřiašedesát utkání, které budou až do 26. května probíhat v Bratislavě a Košicích. Jako vždy se očekává vysoká sledovanost, na kterou sázejí i mnozí reklamní zadavatelé. Do hokejové tematiky tak své kampaně ladí nejen oficiální partneři, ale i firmy, které mezi sponzory hokejové národní reprezentace či samotného šampionátu nepatří. 

Z partnerů mistrovství se do kampaně pustila například Coca-Cola, která na českém trhu uspořádala spotřebitelskou soutěž s osvědčenou mechanikou kódů na etiketách hokejových lahví. Soutěží o mikiny, vstupenky na zápasy či setkání s Patrikem Eliášem, který také provází kampaní na sociálních sítích pod hashtagem #cokerulez.

O vstupenky na zápasy hraje také pivní značka Krušovice, která rovněž využívá mechaniku kódů z lahví a plechovek limitované edice krušovické desítky a dvanáctky. Kampaň je postavena na motivu Královského studia, kterým provázejí moderátoři Radek Hrdina a Aleš Matoušek. Ve videích komentují dění na stadionu, glosují i jednotlivé týmy, které se s Čechy utkají, a rovněž nabídnou i tipy, jak získat alibi pro nerušené sledování zápasů. Během samotného šampionátu budou k vidění v živých vstupech ze stadionu a k dispozici jsou i speciální gify, pod klíčovými slovy „krusovice“ nebo „kralovskestudio“.

Jedno ze série videí Královského studia

Pivo Pilsner Urquell, jež je partnerem české hokejové reprezentace, si zase pro fanoušky připravilo virtuální 3D dres, který je vytvořen pomocí AR filtru v prostředí Facebook kamery. Vedle dresu a helmy, které si fanoušci „nasadí“, umožňuje měnit motiv vlajek na tváři a reaguje na různé výrazy obličeje, díky kterým je možné slavit výhru či smutnit nad prohrou. Do kampaně obsadila značka nejen hokejové hráče, ale i trenéra. 

S motivem dresu si letos pohrála i značka Bohemia Chips, která má pro fanoušky nachystaný rovnou trojdres. V kampani využívá soutěž o různorodé ceny, online spoty i televizní reklamu s Jiřím Mádlem a Kristínou Svarinskou. 

Reklamní spot značky Bohemia Chips s motivem trojdresu

Televizní spot v duchu dlouhodobé komunikace značky s Jiřím Mádlem a Kristínou Svarinskou

Škoda Auto svou hokejovou kampaní připomíná, že je partnerem Mistrovství světa IIHF již 27 let. V obou městech letošního turnaje má připraveny fanouškovské zóny, kde budou k dispozici trenažéry Robokeeper a Goaliekeeper, Playstation na kterém si budou moct návštěvníci zahrát zápasy NHL, či Airhockey, ve kterém si zájemci změří síly se svou rodinou nebo přáteli. V Bratislavě bude navíc k dispozici vystavený polepený vůz, na který budou moci fanoušci napsat vzkaz našim hokejistům.

Škoda Auto spojuje hokejové mistrovství i s propagací svého nového modelu Scala.

Dlouholetým partnerem hokejové reprezentace je i Tipsport, který do televizní a online kampaně obsadil Hynka Čermáka. Kromě tisíce vstupenek rozdává také tzv. nety na sázení. 

Reklamní spot Tipsportu s Hynkem Čermákem

Hokejové nálady využívají ale i mnohé firmy, které se mezi oficiální partnery neřadí. Svou „hokejovou“ nabídku propaguje například Datart nebo Mall.cz. A taková Alza.cz ve svém pražském showroomu představí Hockey Sense – virtuální hokejový trenažér, na němž si lze s headsetem VR HTC Vive Pro, speciálně upravenou hokejkou a sérií propracovaných cvičení otestovat a případně rozvíjet své hokejové dovednosti.

Tipovací soutěž k mistrovství světa v ledním hokeji spustil web Plná Peněženka.cz. Lidé mohou tipovat výsledky zápasů samostatně nebo v týmech. Tipovačku připravila Plná Peněženka i pro své obchodní partnery, tedy e-shopy, které jsou do Plné Peněženky zapojené. Plná Peněženka chce díky soutěži získat více než 15 tisíc nových uživatelů ze stovky tisíc lidí, které osloví v doprovodné marketingové kampani. 

Vedle České televize odvysílá řadu přímých přenosů ze šampionátu Český rozhlasStanice Český rozhlas Radiožurnál navíc připravila na květen sportovní rádio s názvem Radiožurnál Sport, které odstartuje společně s mistrovstvím světa v hokeji 10. května. Sportovní rádio mohou posluchači naladit přes DAB vysílač, v aplikaci iRadio, na webu Radiožurnálu a serveru iRozhlas.cz.    

-stk-