Pojišťovna Uniqa do své direct marketingové kampaně využila personalizovaná videa. V rámci direct mailu dostal každý adresát video, v němž se objevovalo i zaznělo jeho jméno.
Vytvoření videa, na kterém Uniqa spolupracovala se společností motionlab, předcházela analýza zákazníkových dosavadních pojistných krytí a úvaha o pravděpodobných potřebách a zájmech. Podle toho pak byla nabídka pojištění a služeb e ve videu uzpůsobena. V případě zájmu mohl zákazník v rámci videa pouze kliknout na tlačítko „Chci nabídku“. Informace o tom byly automaticky předány osobnímu poradci, jenž se zákazníkem dohodne další kroky.
V pilotním projektu bylo během prvního měsíce rozesláno na 5 000 direct mailů s osobně zaměřeným videem, na které zareagovalo 48 % adresátů. A z uskutečněných schůzek sčítá už uzavřené smlouvy.
Doposud se Uniqa soustředila především na pojištění rodinných domů a domácností nebo rekreačních objektů. V budoucnu hodlá rozesílat informace zaměřené rovněž na asistenční služby a další produkty. Rozesílka poběží v první etapě do konce roku 2019 s výjimkou prázdninových měsíců. Cílem je oslovit s nabídkou aktualizace nebo doplnění pojistného krytí všechny retailové zákazníky.
-stk-