Jihlavanka učí v novém konceptu „chvíli nepracovat“

středa, 12. června 2019, 10:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jihlavanka chce s novým konceptem „Pauza na pořádné kafe“ přilákat mladší spotřebitele.

Klíčový vizuál k nové kampani Jihlavanky, zdroj: B&T

Klíčový vizuál k nové kampani Jihlavanky, zdroj: B&T

Česká značka kávy Jihlavanka přichází s novou dlouhodobou komunikační platformou „Pauza na pořádné kafe“. Navazuje s ní tak na své tradiční téma odměny a poctivé práce, tentokrát se však soustředí na tu „nepracovní část“. Cílem je oslovit i mladší spotřebitele, mimo tradiční pijáky turka.

„Mezi milovníky tradiční pražené kávy má naše značka už dlouho silnou pozici. Proto jsme se chtěli tentokrát zaměřit na mladší, kteří se často odbydou jen rychlou instantní kávou. A to je škoda. My jim proto chceme ukázat, že to jde i jinak. A aby si vedle rychlého instantu zkusili i kávu připravenou jinak, vlastníma rukama. I samotná příprava je součástí zasloužené pauzy na pořádné kafe,” popisuje myšlenku kampaně manažerka značky Anna Hořáková.

Kromě oslovení mladší cílové skupiny chce Jihlavanka svou kampaní vnést do české kávové kultury i pravidelné pauzy na kafe a naučit Čechy „chvíli nepracovat“.

Kampaň se objeví v televizi, rádiu, na internetu a sociálních sítích, kde budou postupně představovány reklamní spoty. Nyní je do televize nasazen imageový spot, hlavní vlna komunikace však bude teprve následovat. Spojena bude s inovacemi v portfoliu a dalšími aktivitami, které posunou značku směrem mladší cílové skupině.

Nový reklamní spot značky Jihlavanka

Za kreativou stojí tým pražské agentury B&T. Produkci zajistila společnost Boogie Films s režisérem Jurajem Janišem a DOP Filipem Markem.

-stk-