Tváří nové komunikace Vodafonu se stal Ondřej Vetchý

čtvrtek, 20. června 2019, 18:00 Reklama MediaGuru

Ondřej Vetchý se stal tváří nového komunikačního konceptu společnosti Vodafone.

Zdroj: FB Vodafone

Zdroj: FB Vodafone

Mobilní operátor Vodafone startuje ve čtvrtek 20. června novou komunikaci. Po několika letech tak upouští od konceptu rodiny, s níž byl dlouhodobě spojován Jiří Vyorálek nebo Ondřej Sokol. Novou tváří značky se stal herec Ondřej Vetchý. 

Ondřej Vetchý, který v současnosti vystupuje i v kampani Českých drah, se tak objevuje v prvním reklamním spotu s názvem „Lidská síť: Nejsilnější spojení“. Oproti dosavadní komunikaci, jež si zakládala na humoru, je ta nynější o poznání serióznější. „S novou strategií chceme být zodpovědnou firmou, která přemýšlí udržitelně a má opravdu pozitivní dopad na svoje zaměstnance, zákazníky i zemi, ve které operuje,“ uvedl na dotaz MediaGuru.cz Enrique Vivas, viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu. 

První spot v novém komunikačním konceptu s Ondřejem Vetchým

S konceptem plánuje Vodafone pracovat dlouhodobě, a to i po schválení akvizice UPC. Do budoucna chce měnit jednotlivé kampaně s nižší frekvencí než doposud. Kampaň bude k vidění v televizi, outdooru, tisku i na internetu a sociálních sítích. 

Na kreativě spolupracovala společnost s kreativní agenturou McCann. 

-stk-