O2 TV zvýšila v pololetí počet zákazníků na 381 tisíc

pátek, 2. srpna 2019, 07:30 TV MediaGuru

V průběhu letošního prvního pololetí zvýšila televize O2 TV počet zákazníků o 43 tisíc.

Foto: O2

Foto: O2

Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 30. červnu 2019 celkem 381 tisíc, včetně domácností, které využívají doplňkovou službu Multi, umožňující sledovat O2 TV na více televizorech najednou. V průběhu prvního pololetí se počet zákazníků O2 TV zvýšil o 43 tisíc. Vyplývá to z dat O2 za první pololetí 2019, které zveřejnila v pátek ráno společně s hospodářskými výsledky. 

Možnost sledovat O2 TV na více zařízeních nebo na webu v prvním pololetí 2019 pravidelně využívalo v průměru téměř 530 tisíc diváků, včetně zákazníků balíčku O2 TV Sport Pack (O2 TV nedávno nabídla nový časově omezený tarif, ve kterém bezplatně zpřístupní stanice HBO, HBO 2, HBO 3 a zároveň také sportovní kanály O2 TV doplněné o ČT sport). Na konci června 2019 tak O2 registrovalo více než 900 tisíc aktivních přístupů digitální televize O2 TV.

„Významným způsobem k růstu nadále pomáhá náš filmový i sportovní obsah v O2 TV. Z té se stala jediná služba v Česku, která nabízí tak širokou a pestrou nabídku exkluzivního vysílání,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.

Konsolidované výnosy se v prvním pololetí 2019 zvýšily meziročně o 2,1 % na 19 mld. Kč; výnosy rostly v České republice i na Slovensku. 

Konsolidovaný provozní zisk EBITDA O2 vzrostl v prvním pololetí o více než 12 % na 6,1 mld. Kč. Zvýšené investice v minulých letech, které směřovaly především do nákupů exkluzivních sportovních práv, dalšího posílení vlastní mobilní sítě na Slovensku a transformace informačních systémů, vedly podle firmy k poklesu konsolidovaného čistého zisku o 6 % na 2,6 mld. Kč.

-mav-