Značka Sage podporuje své grily v televizní kampani

neděle, 11. srpna 2019, 08:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Výrobce grilů Sage uvedl svou letní televizní kampaň.

Zdroj: Sage

Zdroj: Sage

Značka Sage přichází s letní televizní kampaní na gril. Kampaň zahajuje od čtvrtka 8. srpna na TV Nova a stanicích Prima Group. Komunikuje především akční cenu grilů Sage.

Nova a Prima jsou v kampani zastoupeny rovnoměrně, délka spotu je 15 vteřin. Účelem televizní kampaně, která promuje chytrý BBQ gril se sondou BGR840, je zviditelnit právě probíhající akce a onlinové kampaně na Sage grily.

Scénář pro spot připravila distribuční společnost Fast ČR, která Sage zastupuje na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Reklamní spot je dílem produkční společnosti Filmprojekt. Vizuální koncept vychází z claimu „Master Every Moment“.

-mav-