Začátkem října startuje Audi kampaň na svůj nový model Audi Q7. Její tváří se stal Tomáš Satoranský, který je už od dubna ambasadorem značky.
Kampaň je rozdělena na dvě fáze. V té první se značka spojuje s českým basketbalistou, který v USA při svém angažmá v NBA „čeká na své nové Audi Q7“. S claimem „Také čekáte na nové Audi Q7?“ chce tak automobilka motivovat potenciální zákazníky k předregistracím na testovací jízdu. Součástí je i soutěž na sociálních sítích. Na ni naváže v průběhu podzimu hlavní část kampaně, kde již bude komunikována cena.
Komunikace, jež cílí na ženy a muže starších 35 let se zájmem o automotive témata a životní styl, bude k vidění v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích.
Pod kreativou je podepsána agentura Addict. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura PHD.
-stk-