Lékárenská síť Dr.Max rozšiřuje ve spolupráci se společností Diparlux zastoupení americké značky dermokosmetiky Physicians Formula, kterou má na českém trhu v exkluzivní distribuci. Půl roku od jejího uvedení je nyní dostupná v padesátce lékáren a také na e-shopu.
„Physicians Formula se jako dekorativní kosmetika vyvinutá už v roce 1937 americkým lékařem Frankem Crandallem pro jeho manželku trpící lupusem perfektně hodí do dermokosmetické nabídky našich lékáren,“ řekl Daniel Horák, generální ředitel Česká lékárna holding, pod níž Dr.Max patří. V rámci lékárenské sítě totiž funguje i stovka specializovaných dermocenter, k jejichž výbavě patří i diagnostická technika.
Lékárny Dr.Max spustily pilotní prodej produktů Physicians Formula v březnu letošního roku v deseti vybraných pobočkách a jen za první půlrok dosáhl obratu přes dva a čtvrt milionu korun. Nejprodávanější jsou butter bronzery, tedy produkty, u nichž Physicians Formula představuje i jedničku na americkém trhu. Velký zájem je také o řasenku Organic Wear 100%. Nyní je značka dostupná ve všech větších městech republiky.
Zatím je značka komunikována především na Instagramu, kde lékárenský řetězec sleduje přes 10 tisíc uživatelů. Soutěž o produkty Physicians Formula byla historicky nejúspěšnější ze všech, které Dr.Max na vizuální sociální síti prozatím vyhlásil. V plánu je i další marketingová podpora.
V exkluzivní distribuci mají lékárny Dr.Max také francouzskou značku Uriage. Dále spoléhá řetězec na vlastní značky, které loni tvořily téměř 8% podíl celkového obratu, a to částkou 1,47 mld. korun. Mezi ně patří značky Dr.Max, Nuance nebo Equilibria.
-stk-