euroAWK koupila billboardy od firmy Darothore

středa, 2. října 2019, 07:30 Outdoor MediaGuru

euroAWK rozšiřuje své billboardové portfolio o plochy společnosti Darothore.

Zdroj: euroAWK

Zdroj: euroAWK

euroAWK získala od pražské společnosti Darothore kompletní portfolio billboardů situovaných především u velkých nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech po celé České republice. Vylepšila tak svou pozici na tuzemském trhu s venkovní reklamou. Kupní cena transakce za získání několika stovek nových reklamních nosičů nebyla zveřejněna.

„Trh s venkovní reklamou se neustále mění a vyvíjí, proto neustále hledáme nové možnosti, abychom mohli našim zákazníkům nabídnout tu nejlepší prezentaci na atraktivních místech. Koupě billboardové sítě od jednoho z našich konkurentů byla ideální příležitostí pro upevnění naší pozice na českém trhu s venkovní reklamou,“ vysvětluje jednatelka českého zastoupení společnosti euroAWK Bärbel Nieten.

Jedinou akcionářkou společnosti Darothore je Jana Jiřičková. Firma v loňském roce vytvořila tržby přes 11 mil. Kč a skončila v mírné ztrátě -1,5 mil. Kč.

euroAWK uvedenou akvizicí doplňuje své portfolio poté, co prodej reklamních CLV v pražském metru převzala letos v létě společnost MetroZoom, která patří do skupiny BigBoard Praha.

-mav-