Pepsi spouští po Souboji chuti děkovnou kampaň

úterý, 17. září 2019, 12:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na podzim Pepsi opět děkuje českým spotřebitelům, že si ji v Souboji chuti vybrali.

Klíčový vizuál k letošní děkovné kampani Pepsi, zdroj: PepsiCo

Klíčový vizuál k letošní děkovné kampani Pepsi, zdroj: PepsiCo

Stejně jako loni i letos se Pepsi rozhodla poděkovat spotřebitelům, kteří si během letní aktivace Souboje chuti vybrali její značku.

Letos se srovnávacího testu v České republice zúčastnilo přes 18 000 lidí. Z toho označilo Pepsi s cukrem jako chuťově lepší nápoj 64 % lidí, což je o jeden procentní bod více než loni. Rovněž u bezkalorické varianty mělo v konkurenčním souboji navrch, u 63 % otestovaných zvítězila Pepsi Max, tedy o jeden procentní bod méně než loni.

„Chtěli bychom poděkovat všem Čechům, kteří se zapojili do Souboje chuti a otestovali své chuťové preference. Vážíme si toho, že nás lidé upřednostnili už počtvrté za sebou a zvítězili jsme i s bezkalorickým nápojem,“ říká Kateřina Komárková, brand manažerka značky Pepsi ČR.

Kampaň bude k vidění v televizi na stanicích skupiny Prima, dále na internetu a sociálních sítích. Reklamní spot je pro český trh lokalizovaný, proto se v něm objevuje například Pražský hrad.

Televizní spot připravila agentura Ritual Communication. Pod kreativou online části je podepsána agentura Etnetera Motion. Mediální plánování zajistila agentura OMD, digitální CanMedia.

-stk-