Heureka staví kampaň na vědomostním kvízu

středa, 8. ledna 2020, 16:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní chce Heureka oslovit zákazníky, kteří nakupují během lednových výprodejů.

Zdroj: Repro YT Heureka

Zdroj: Repro YT Heureka

Od začátku ledna komunikuje nákupního rádce Heureka kampaní, jež pracuje s motivem vědomostního kvízu. Kampaň poběží až do konce ledna v televizi, na internetu, YouTube a sociálních médiích. 

Heureka cílí svou komunikací na zákazníky, kteří nakupují během lednových slev a výprodejů a neověřují si, zda jsou slevy skutečně výhodné. „V rámci kampaně chceme zákazníkům připomenout, že je důležité si výsledné ceny ve slevách ověřovat. Vysoká sleva totiž ještě nemusí znamenat, že se jedná o skutečně výhodnou nabídku,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz brand manažer portálu Marek Dobrý. 

Kreativní koncept pochází z agentury Saatchi & Saatchi. Produkci zajišťovala produkce Sunny Jim. Mediální plánování i nákup má na starosti PHD.

-stk-