Avon chce se svým Beauty pointem do regionů

pátek, 14. února 2020, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Avon spouští novou kampaň #Avonherstory s příběhy žen. Se svým Beauty pointem chce vyrazit do regionů.

Zdroj: FB Avon ČR

Zdroj: FB Avon ČR

Kosmetická společnost Avon, kterou začátkem letošního roku převzala brazilská skupina Natura & Co, plánuje rozšířit svou přítomnost ve fyzickém světě. Firma, jež spoléhá na přímý prodej, si od září loňského roku do konce března testuje potenciál Beauty pointu v obchodním centru Westfield na pražském Chodově. Do budoucna by s ním chtěla vyjet do regionů.

V Beauty pointu je k vyzkoušení veškerá dekorativní kosmetika i novinky z oblasti péče o pleť či parfémů, návštěvníci také mohou využít možnosti líčení vizážistou. Možné je si produkty objednat online. Kolekce kosmetiky Frozen, jež byla uvedena u příležitosti premiéry Ledové království 2, byla v prodeji na místě.

Avon Beauty point by se měl objevit i mimo Prahu, a doplnit tak aktivity Avon trucku, s nímž společnost brázdí republiku. V součinnosti s globální skupinou, kam patří i značky The Body Shop, Natura a Aesop, se bude Avon rovněž více zaměřovat na rozvoj e-commerce. Nicméně model svého fungování tím společnost nemění, i nadále bude možné objednávat zboží přes Avon Lady.

Udržitelnost bude nedílnou součástí našich budoucích aktivit.

Alena Pytlíčková

Avon se ve svých aktivitách bude také více věnovat udržitelnosti. Na globální úrovni již pod novým vlastníkem ukončila všechna povinná testování produktů na zvířatech, a stala se tak první kosmetickou společností prodávající i v Číně, která zastavila tento druh testování napříč portfoliem všech svých značek.

V České republice se ekologický přístup promítne do Avon pochodu, kde budou letos poprvé prodávány trička ze 100% bio bavlny v odbouratelných obalech. Během akce budou používané vratné kelímky. „Udržitelnost bude nedílnou součástí našich budoucích aktivit,“ uvedla na dotaz MediaGuru.cz Alena Pytlíčková, PR & Advertising Manager Avon Cosmetics. 

Parfém podpoří příběhy žen

Na začátku letošního roku Avon také spouští kampaň na podporu svého dámského parfému Herstory. V online prostředí budou představeny příběhy šesti žen – influencerku Naomi Adachi, onkologickou pacientku Andreu, obchodní manažerky Avonu Dášu a Annu, zónovou manažerku Máriu a také supervizorku Avon Beauty Pointu Terezu. „S jejich příběhy se budete setkávat, budou vás inspirovat, dojímat a utvrzovat v tom, jak je důležitá ženská síla a jak nutné je sdílet! Proto vyzýváme všechny ženy, aby se do kampaně zapojily prostřednictvím sociálních sítí, kde budou sdílet svoji fotografii s jednoslovným, pro ně výstižným, heslem a spojujícím hashtagem #avonherstory,“ popisuje společnost. Kampaň bude k vidění na sociálních sítích, propagace parfému proběhne i v tisku.

-stk-