
Zdroj: Zalando
Zalando spouští novou kampaň, v níž zavádí nový pojem „zerotypy“. Cílem je vyvolat diskuzi nad přežitými kulturními stereotypy, které přetrvávají ve společnosti, a představit nový a svobodnější výraz vlastního já.
„Jako přední evropská platforma s módou s více jak 29 miliony zákazníků rozumíme široké škále různých individuálních stylů a věříme, že stereotypy v dnešní moderní společnosti již nemají místo,“ komentuje Dawid Pożoga, Market Lead CZ společnosti Zalando, a dodává: „V naší jarní kampani 2020 chceme oslavovat ‚Zerotypes‘ a víru, že lidé by měli existovat takoví, jací jsou, bez jakékoliv typologie, očekávání či limitů, které by je snad měly definovat.“
Kampaň se sloganem „Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes“ pracuje s motivem cesty lunaparkem, která se ve smyčkách opakuje. Jako první reflektuje známou podobu zábavního parku, když se ale divák vrací do stejné situace stále znovu, jednotlivé postavy i outfity se díky širokému portfoliu stylů dostupnému na Zalandu mění na netradiční, až nečekané.
Komunikace, jež je začleněna do konceptu společnosti „Free to be“, podporuje jarní sezónu. K vidění je od 24. února v televizi, na sociálních sítích, dále v tisku, outdooru a na vlastních komunikačních kanálech značky.
Pod kreativou je podepsána londýnská agentura Mother. Režie se ujali Leila & Damien ze společnosti Blink. Fotografie vytvořil Tom Craig, krátká videa na sociální sítě pocházejí od Tashe Huanga. Televizní spot provází od alternativní popové kapely Metronomy, konkrétně singl z jejich posledního alba Salted Caramel Ice Cream.
-stk-