Bageterie Boulevard se v kampani staví proti greenwashingu

pondělí, 9. března 2020, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Bageterie Boulevard ve své tradiční kampani na podporu festivalu Jeden svět poukazuje, že jen „vyměnit brčko nestačí“.

Zdroj: Bageterie Boulevard

Zdroj: Bageterie Boulevard

Bageterie Boulevard se po šesti letech opět stává partnerem festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jehož hlavním tématem je ekologie pod heslem „Až naprší a uschne“. Na ekologickou notu hraje i kampaň bagetového řetězce, jenž se se sloganem „Jen vyměnit brčko nestačí“ staví proti greenwashingu.

Kampaň se objeví na interních i externích plochách Bageterie Boulevard, na reklamních nosičích a na plátně v partnerských kinech festivalu Jeden Svět v Praze i dalších městech, kde má Bageterie své pobočky. Komunikace bude probíhat i online.

Během konání festivalu nabídne Bageterie návštěvníkům festivalu možnost zakoupení jakékoli bagety v jejich prodejnách za zvýhodněnou cenu 59 Kč. Polovinu z této částky věnuje Bageterie Boulevard na projekty Člověka v tísni, které se snaží vylepšit možnosti přístupu k pitné a nezávadné vodě pro obyvatele Etiopie.

Bageterie Boulevard provozuje témě 50 poboček, kde používá i porcelánové nádobí – konkrétně misky na polévku a hrnky na teplé nápoje a také podporuje možnost nákupu nápojů s sebou do vlastních hrnků a kelímků. Od roku 2018 zavádí do svých kamenných provozoven samoobslužné kiosky, otevřela také BB Drive. Součástí jejích služeb je i BB Box, catering pro firmy.

-stk-