Kofola upravila zamilovaný spot, všem nasadila roušku

úterý, 31. března 2020, 14:10 Aktuality, Reklama, Koronavirus MediaGuru

Kofola zareagovala ve svém zamilovaném reklamním spotu na pandemii koronaviru. Všem postavám, včetně „jelena“, nasadila roušku.

Zdroj: Repro YT KofolaČeskoSlovensko

Zdroj: Repro YT KofolaČeskoSlovensko

Kofola pozměnila svůj letošní zamilovaný spot s názvem Velká láska i rohy přenáší“, vyprávějící příběh lásky z hájovny. V reakci na probíhající pandemii koronaviru nasadila značka všem postavám, včetně „jelena“ digitální roušky. Důvodem je, že chce jít veřejnosti příkladem.  

Pod kampaní je podepsána agentura WMC Grey. Produkci zajistila společnost Stink. Režie se ujal Jakub Kohák.

Kofola není jediná společnost, jež svou komunikaci v souvislosti s pandemií pozměnila. Roušku nasadila svému maskotu i firma Zonky, zcela nový spot nadálku vytvořila a na mobil v domácích podmínkách natočila Innogy. 

Zonky reaguje na koronavirus, maskot dostal roušku

pondělí 23. března 2020

Společnost Kofola ČS se do boje z pandemie zapojila ale i jinak než jen změnou své marketingové komunikace. Spustila iniciativu #zlasky, v jejímž rámci vybavuje pitným režimem zdravotníky a  záchranáře v první linii a také nejvíce ohrožené seniory. Snaží se pomáhat městům a dodává dezinfekce a roušky potřebným. 

„Vzájemná sounáležitost je nyní potřeba víc než kdy jindy. Proto jsme se rozhodli inspirovat ostatní, abychom společně ukázali, kolik lásky nás i v těchto dnech obklopuje,“ vysvětluje generální ředitel společnosti Jannis Samaras.

Ve své komunikaci na sociálních sítích a speciálních webových stránkách oceňuje každého, kdo v nelehké době pomáhá nezištně a z lásky. Na Facebooku zase představila píseň Láskaranténa, kterou pro Kofolu složila dívčí skupina Trio Viro. V nejbližší době spustí značka například i instagramový filtr, díky kterému se lidé budou moci zahrnovat polibky, aniž by se vystavovali riziku nákazy.

-stk-