Magnesia nasadila do „lví“ kampaně čtveřici herců

pátek, 6. března 2020, 10:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do své letošní kampaně k předávání cen Českého lva obsadila Magnesia Janu Plodkovou, Jenovéfu Bokovou, Jaroslava Plesla a Karla Rodena.

Dvoutýdenní kampaň nasadila na podporu svého dlouhodobého partnerství s českými filmovými cenami Český lev značka minerální vody Magnesia. Tentokrát do ní obsadila hned čtyři známé české herce: Janu Plodkovou, Jenovéfu Bokovou, Jaroslava Plesla a Karla Rodena, kteří se postupně mění jeden ve druhého.

„Ve třech spotech herci prožívají různé situace z běžného života. Zajímavostí je, že každý z herců neprožívá svůj vlastní příběh, ale všichni prožívají ten stejný, přičemž se postupně mění jeden ve druhého. S pomocí filmové proměny jednotlivých herců a hereček v další, kdy si jako štafeta předávají dění příběhu, chceme ukázat, jak Magnesia dává sílu Českému lvu,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz Andrea Brožová, tisková mluvčí společnosti Mattoni 1873, do jejíhož portfolia Magnesia spadá.

Kampaň je nasazena v televizi, na internetu a sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a YouTube.

Pod kampaní je podepsán marketingový tým značky spolu s agenturou MilanoPraha. Digitální část měla na starosti agentura Zaraguza. Produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se ujal Roman Valent.

„Lví“ kampaň připravuje Magnesia každoročně. Loni byla její tváří Klára Melíšková, předloni Bolek Polívka. V hereckých duelech se spolu utkali například bratři Hádkovi, Jana Plodková s Hynkem Čermákem či Aňa Geislerová s Ondřejem Vetchým.

-stk-