CNN Prima News uvádí další část své kampaně

středa, 1. dubna 2020, 16:10 TV, Reklama MediaGuru

Kampaň CNN Prima News přechází z fáze teasingu do fáze stavějící na zásadních momentech, které poznamenaly životy nás všech, uvedla Prima.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

CNN Prima News zveřejnila další část své marketingové kampaně. Oznámila, že přechází z fáze teasingu do fáze stavějící na zásadních momentech, které poznamenaly životy nás všech. V kampani se ptá: „Kde jste byli, když…“

Po první fázi kampaně, jejímž hlavním motivem byl mikrofon, tak přichází několik videí a vizuálů odkazujících na významné domácí i světové události. Například na pád Berlínské zdi v roce 1989, černobylskou havárii v roce 1986, vítězství hokejistů v Naganu v roce 1998, povodně v roce 2002 nebo listopadové události roku 1989.

„Byla to CNN, která jako první přinesla zprávu o výbuchu černobylské elektrárny, v přímém přenosu ukázala havárii raketoplánu Challenger a také detailně informovala o pádech komunistických režimů ve střední a východní Evropě. A podobně bude kanál CNN Prima News již brzy provázet diváky sedm dní v týdnu významnými událostmi doma i ve světě,“ uvedl ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

„Aktuální marketingová kampaň je jedním z nejvýznamnějších projektů tohoto druhu v historii naší televize. Proto jsme se zaměřili na okamžiky z naší nedávné minulosti, na které lidé nezapomínají, a navždy zůstanou vryty do jejich paměti. Podobné okamžiky a emoce bude již brzy zprostředkovávat platforma CNN Prima News. A my věříme, že po jejím startu už Česko nikdy nebude jako dřív,“ popsal marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.

Kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televizní stanice jako ABC, NBC, FOX a CNN. Na postprodukci pracoval tým audiovizuálního studia Department pod vedením Michala Paciny.

Multikanálová kampaň má pokračovat a v dalších týdnech nabírat na intenzitě.

Prima označuje CNN Prima News jako multimediální zpravodajskou platformu, která má nabízet zpravodajský servis nepřetržitě 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. CNN Prima News bude dostupná v terestrickém vysílání DVB-T2 i v nabídce kabelových, satelitních operátorů a také přes IPTV

-mav-