Česká eventová asociace vyzvala k iniciativě #wemakeevents

sobota, 3. října 2020, 08:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

Česká eventová asociace se připojila k mezinárodní iniciativě #wemakeevents. Vyzvala k tomu i ostatní pořadatele eventů.

Do iniciativy #wemakeevents se zapojila i O2 arena, zdroj: O2 arena.

Do iniciativy #wemakeevents se zapojila i O2 arena, zdroj: O2 arena.

Česká eventová asociace (ČEA) se připojila k mezinárodní iniciativě #wemakeevents. Vyzvala k tomu i jednotlivé pořadatele eventů. Cílem bylo upozornit na důležitou roli eventů, na jeho úlohu při budování značek a prodeji produktů i na to, že tvoří nedílnou součást ekonomiky.

K iniciativě se bylo možné připojit ve středu 30. září tím, že organizátoři dle svých možností červeně nasvítili budovy či kanceláře, v nichž sídlí. Do práce dorazili v červených tričkách či čepicích, nafotili fotografie se světly a dalšími prvky v červené barvě a vše zasdíleli na sociálních sítích s textem: „RED ALERT!!! Event marketing je jeden z nejdůležitějších marketingových a komunikačních nástrojů rozvoje firem a značek a je v ohrožení!“ a hashtagy: #wemakevents #eventmarketing #ceskaeventovaasociace #CEA #podporteevent #eventynejsouparty.“

Do iniciativy se zapojilo mnoho subjektů z řad organizačních agentur, lokací, dodavatelů eventových služeb, kulturních domů, veletrhů a výstavišť a další. Červeně zářil Žofín, Národní divadlo, Kongresové centrum Praha, Cubex centrum, hala O2 Areny, O2 Universum, pražské i brněnské Výstaviště, budova holešovického multifukčního sálu DOX+, Roxy, Retro Music Hall, Forum Karlín a jiné.

Další společnosti, které neměly prostředky k nasvícení, vyjádřily zapojení do aktivity fotografiemi svých týmů s přítomnými červenými prvky. Cílem bylo ukázat, že eventový obor je nejen důležitý, ale také velmi kreativní a inspirující.

Česká eventová asociace na kampaň #wemakeevents naváže lokální kampaní. Chce mimo poukázání na to, v jak enormním ohrožení se eventový průmysl nachází, také edukovat, že se jedná o samostatný obor, který je přispívá k budování značek i prodeji. Zdůrazňuje, že tvoří významnou součást naší ekonomiky a jeho další zamezování má devastující následky nejen pro mnoho firem, ale také pro další profese.

-stk-