Rohlík propaguje službu Premium kampaní se svými zaměstnanci

pondělí, 21. září 2020, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tváří kampaně na relaunchovanou službu Rohlík Premium se stali zaměstnanci online supermarketu.

Jeden z klíčových vizuálů služby Rohlík Premium, zdroj: Rohlík

Jeden z klíčových vizuálů služby Rohlík Premium, zdroj: Rohlík

Zaměstnanci online supermarketu Rohlík se stali tvářemi aktuálně běžící kampaně na službu Premium, jež prošla v červnu výraznou změnou. V kampani, jež běží na internetu a v tisku, se objevuje tisková mluvčí, brand manažerky, specialista nákupu i šéf mezinárodní expanze. 

Rohlík relaunchuje svou prémiovou zákaznickou službu

pondělí 15. června 2020

Zapojení vlastní zaměstnanců není v komunikaci Rohlíku ojedinělé. Již dříve je využila u uvedení vlastní značky Bez kompromisu, kdy dali obrazně „hlavu na špalek“ kromě Tomáše Čupra i nákupčí, kteří odpovídají za jednotlivé kategorie produktů. Důvodem je podle tiskové mluvčí Zdeňky Svoboda větší autenticita i ztotožnění se značkou.

Prémiovou službu nyní propagují zaměstnanci i se svými blízkými. Snídani do postele nafotila projektová manažerka Kamila Frolíková se svým přítelem, k večeři doma s rodinou zasedla Zdeňka Svoboda s dcerami a Michalem Perlíkem, specialistou nákupu. Domácí party se zúčastnili brand manažerky Kristýna Halouzková a Martina Melicherová, šéf mezinárodní expanze Ladislav Bárta a grafik Ondřej Košatka.

Projektová manažerka Kamila Frolíková se svým přítelem na vizuálu Snídaně do postele, zdroj: Rohlík

Projektová manažerka Kamila Frolíková se svým přítelem na vizuálu Snídaně do postele, zdroj: Rohlík

Tisková mluvčí Zdeňka Svoboda s dcerami a Michalem Perlíkem, specialistou nákupu, zdroj: Rohlík

Tisková mluvčí Zdeňka Svoboda s dcerami a Michalem Perlíkem, specialistou nákupu, zdroj: Rohlík

Kampaň nafotil Luboš Wišniewski. O produkci se postarala Kristýna Halouzková.

-stk-