A 11 vrátí na trh časopis Mladý svět, uvede ho příští rok

pondělí, 30. listopadu 2020, 15:15 Tisk MediaGuru

Vydavatelství A 11 koupilo od Empresa Media ochrannou známku na Mladý svět. Časopis chce znovu začít vydávat v příštím roce.

Zdroj: A11

Zdroj: A11

Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala koupilo od společnosti Empresa Media ochranné známky časopisu Mladý svět, který vycházel od roku 1959 a jehož vydávání skončilo sloučením s časopisem Instinkt. Společnost A 11 získala ochranné známky Mladý svět, MS mladý svět a Už jsi čet' Mladý svět? 

„Koupí značky Mladý svět se snažíme naplnit naše plány na posílení pozice vydavatelství A 11 na mediálním trhu. Naši bezespornou sílu v lokálním tisku jsme letos doplnili prémiovými magazíny a s Mladým světem se pak v příštím roce chystáme vstoupit i do segmentu společenských časopisů,“ uvedl Aleš Zavoral s tím, že periodicitu, složení redakce a termín prvního vydání oznámí A 11 nejpozději na přelomu roku.

Vydavatelství A 11 za posledních několik měsíců uvedlo na trh řadu nových mutací bezplatných novin Náš Region, z pražských a brněnských novin Náš Region udělalo týdeníky s distribucí v pražském metru a na stovkách míst v distribuční síti v Praze a v Brně. Do volného prodeje pak uvedlo časopisy Premium Guide, manažerský časopis Innovation, lifestylový magazín Innspirace nebo čtvrtletník Matka a dítě. Ještě do konce roku chce oznámit další novinky ve svém portfoliu pro příští rok.

Ochranná známka časopisu Mladý svět přešla do portfolia Empresa Media v roce 2011, kdy tituly tehdejšího vydavatelství Mediacop koupil Jaromír Soukup od Sebastiana Pawlowského. Mladý svět naposledy vyšel v roce 2005, ve vydavatelství Mediacop se spojil s časopisem Instinkt

-mav-