Paul v kampani podporuje online prodej svých produktů

sobota, 28. listopadu 2020, 14:55 Reklama, Aktuality MediaGuru

Pekařství Paul spustilo kampaň na svítících CLV rámech v Praze na podporu prodeje svých produktů online přes e-shop, Rohlík.cz a Wolt.

Pekařství Paul propaguje prodej svých produktů online na 110 CLV rámech po Praze, zdroj: Paul

Pekařství Paul propaguje prodej svých produktů online na 110 CLV rámech po Praze, zdroj: Paul

Síť francouzských pekařství Paul se rozhodla podpořit v kampani prodeje svých produktů online. Svou přítomnost v online prostředí navíc rozvíjí i díky spolupráci s Rohlik.cz a při rozvážce spolupracuje se službou Wolt. Obě značky proto propaguje také na vizuálech kampaně.

Od čtvrtka 26. listopadu navíc Paul otevírá většinu svých poboček formou prodeje „take away“. Zavřená zůstává jedna ze dvou poboček v OC Palladium a dvě ze čtyř poboček na Letišti Praha.
 
Reklamní kampaň vznikla inhouse a objevuje se na svítících CLV rámech po celé Praze, zejména na autobusových a tramvajových zastávkách. Prostor na venkovních plochách dostal i řetězec Costa Coffee a Pekařství Hello, které patří spolu s Paul do skupiny Lagardere Travel Retail. Zároveň poběží ještě rádiové spoty na rádiu City, Evropa 2 a Frekvenci 1. Pekařství Paul působí na tuzemském trhu 12 let a v posledních měsících  rozvíjí svou přítomnost v online prostředí. 

Paul přidává catering v boxech, spojuje se s Rohlíkem

úterý 15. září 2020

-zue-