Zápasník Muradov je tváří privátky Penny, drinku Fire-Bird

čtvrtek, 19. srpna 2021, 07:25 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Penny Market dává na trh novou řadu vlastní značku drinků Fire-Bird. Její tváří se stává zápasník MMA s uzbeckými kořeny Makhmud Muradov.

Zápasník Makhmud Muradov je od srpna nově tváří energy drinků Fire-Bird, zdroj: Penny Market.

Zápasník Makhmud Muradov je od srpna nově tváří energy drinků Fire-Bird, zdroj: Penny Market.


Obchodní řetězec Penny Market přichází s novou řadou vlastní značky energetických nápojů Fire-Bird a její tváří se stal Makhmud Muradov, český zápasník MMA s uzbeckými kořeny. Cílovou skupinou je především mladší generace zákazníků.

Vlastní značka Fire-Bird představuje energetický nápoj obohacený o vitamíny. Nabízena budou dvě balení Fire-Bird Classic, a to v půl litrovém a čtvrtlitrovém balení, a menší balení Fire-Bird Cranberry s brusinkovou příchutí.

V rámci dlouhodobé strategie udržitelnosti bude novinka nabízena výhradně v plně recyklovatelných ekologických obalech a multi-packy nebudou baleny do igelitu. Díky tomu ušetří Penny desítky tun plastu ročně.

Kampaň bude probíhat v instore, kde budou od září k vidění speciální obrandované stojany. Dále ji Penny plánuje průběžně komunikovat v letáku a na sociálních sítích. Muradov se bude jako jedna z tváří rovněž podílet na kampani Hýbeme se hezky česky, která od září vstoupí do své třetí fáze.

Muradov se aktuálně objevuje také v kampani My jsme sport digitální televize O2 TV společně s bývalým fotbalovým brankářem Petrem Čechem, tenistkou Karolínou Plíškovou a hokejovým brankářem Sašou Salákem.

Retailové řetězce přicházejí s ekologickými iniciativami

pátek 16. července 2021

-zue-