GrandOptical a BESIP v kampani upozorňují na nutnost kontroly zraku

pátek, 1. října 2021, 11:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

GrandOptical a BESIP v nové kampani upozorňují na nutnost pravidelných prohlídek zraku, v prodejnách pak nabízejí po celý říjen kontrolu zraku zdarma.

Zdroj: GrandOptical a BESIP

Zdroj: GrandOptical a BESIP

Prodejce brýlí GrandOptical a BESIP uvádějí novou kampaň na podporu pravidelných prohlídek zraku, ve které upozorňují na fakt, že snížená ostrost vidění může být zvláště při řízení vozidla nebezpečná. Na podzim přicházejí s kampaní záměrně, protože právě v tuto dobu hraje viditelnost (mlha, déšť, dřívější stmívání) v kombinaci s kvalitou vidění významnou roli v bezpečnosti provozu a 10. říjen je navíc také Světovým dnem zraku. GrandOptical nabízí ve svých 60 prodejnách po celý říjen měření zraku zdarma.

„Chtěli bychom GrandOptical představit nejen jako síť prodejen a prodejce brýlí, ale také jako možnost, kde si zákazníci mohou nechat změřit zrak a řadu dalších služeb,” říká Pavel Krejčí, obchodní ředitel GrandOptical.

Screening BESIPu z roku 2013 například ukázal, že přibližně 44 % řidičů nemá optimální zrakovou ostrost a potřebovali by korekci. Asi každý dvanáctý řidič ani nesplní základní požadavek 70 % ostrosti (tj. v tomto stavu by neměl vůbec sednout za volant). Hlavním důvodem je, že lidé nedodržují minimální dvouletý interval pro pravidelné oční prohlídky, nebo si po 35. roku života neuvědomují, že se u nich mohla vyvinout vada.

„Lidé své problémy se zrakem zlehčují nebo o nich ani neví. Prohlídkou, můžete předejít vážným autonehodám,“ dodává Tomáš Neřold, ředitel BESIP.

Nový spot Besipu a GrandOptical

Pandemie navíc problémy se zrakem ještě prohloubila. Lidé, studenti a děti trávili na počítači mnohem více času než obvykle. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o bezpečnosti a řízení s vhodnými brýlemi. Kontrolu zraku mohou provést optomeristé v prodejnách.

Kampaň, kterou připravila agentura DDB, se objeví v televizi, online, na sociálních sítích a v rádiu. Spoty poběží také v síti kin Cinestar a Cinema City. V nákupních centrech má pak firma obrazovky a POS brány u vstupů do prodejen. Zapojeni budou také influenceři. O média se postarala agentura PHD.

Startuje kampaň varující před nepřiměřenou rychlostí

pondělí 24. května 2021

-zue-