Perwoll v kampani nabádá investovat do nadčasového oblečení

neděle, 3. října 2021, 09:45 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

V nové digitální kampani Perwollu #rethinkfashion seznamují influenceři veřejnost s pojmy jako je slow fashion a radí s péčí o oblečení.

Značka pracích prostředků Perwoll patřící pod společnost Henkel, již několik let svými kampaněmi #rethinkfashion podporuje myšlenky a kroky spojené se slow fashion a nyní společně s vydavatelským domem Mafra spustila další digitální kampaň s označením #rethinkfashion, která je realizovaná s aktuální novinkou – kapslemi Perwoll Renew & Care. Hlavními tvářemi kampaně se stali návrhářka, blogerka a modelka Vanda Janda, český stylista Filip Vaněk a modelka Kristýna Schicková. Seznamují v ní veřejnost s pojmy jako je slow fashion nebo kapsulový šatník a zároveň radí s péčí o oblečení. 

„Projekt #rethinkfashion značky Perwoll běží v Česku už několik let. Jsme opravdu rádi, že tímto způsobem můžeme široké veřejnosti přiblížit, jak se starat o svůj šatník, proč investovat do nadčasových kousků a chovat se tak udržitelněji ve svém každodenním životě,“ říká Jana Očadlíková, marketingová ředitelka divize pracích a čisticích prostředků společnosti Henkel ČR.

Součástí projektu je také soutěž o speciální neprodejné balíčky Perwoll. Ty kromě nových kapslí Perwoll Renew & Care a dalších drobností obsahují i tričko pocházející z limitované edice vytvořené módní návrhářkou Vandou Jandou pro tuto kampaň. Veřejnost má možnost o balíčky soutěžit, jak na instagramových profilech tváří kampaně, tak pod označením #VandaJandaxPerwoll challenge, či v rámci speciální microsite.

Kampaň Perwollu na Youtube

„Cílem kampaně bylo posílit image značky Perwoll jako prémiové péče o oblečení. A zafungovalo to, o trička je obrovský zájem,“ doplňuje Marek Jedinák, senior brand manager v divizi pracích a čisticích prostředků společnosti Henkel ČR.

Do kampaně se kromě tří hlavních influencerů zapojili i další, jako např. Natálie Kotková nebo Nicol Švantnerová. Vedle vzniku řady PR článků, postů, stories a brandingu objevujících se postupně v titulech Harper´s Bazaar a Cosmopolitan vydavatelství Mafra včetně jejich sociálních sítí a online serveru jenprozeny.cz, bylo natočeno i několik videí, které je možné najít na jednom místě na YouTube.

-zue-