Billa spustila v Praze a Brně testování svého e-shopu

pondělí, 6. března 2023, 16:50 Aktuality, Retail MediaGuru

V Praze a Brně testuje Billa svůj e-shop, na němž v počáteční fázi nabízí sedm tisíc výrobků včetně privátních značek.

Zdroj: Billa

Zdroj: Billa

Obchodní řetězec Billa spustil testovací fázi svého e-shopu.Praze a Brně nabízí online až 7000 položek včetně privátních značek. Garantuje dovoz zboží od tří hodin od objednání, poskytuje slevu 10 % na první nákup a dopravu zdarma. Po vyhodnocení testovací fáze plánuje Billa rozšířit službu po celé České republice. 

V nabídce e-shopu jsou potraviny, drogistické zboží, produkty pro domácí mazlíčky a před Velikonocemi budou k dostání i květiny. Rovněž v příštích měsících nabídne i dovážku lahůdek, obložených baget, mís a hotových jídel. „Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou Billu za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě tak, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá, byť je v testovací fázi dostupný pouze v Praze a Brně,“ říká Liam Casey, generální ředitel Billa Česká republika.

V nabídce e-shopu figurují i vybrané akční artikly, které se obměňují na týdenní bázi. „Každý týden pečlivě vybíráme zboží, které najdete za výhodné ceny pouze v e-shopu. Pro perfektní přehled o aktuálních akcích a speciální nabídce e-shopu stačí sledovat stránky e-shopu nebo začít odebírat náš newsletter,“ dodává Liam Casey.

Procesně je plně propojen s řetězcem, zákazníci tak mohou sbírat své body na věrnostní Billa Bonus kartu i při online nákupech či je naopak uplatňovat v rámci všech věrnostních akcí. Nepřijdou ani o samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.

Otestovat novinku může každý na webových stránkách www.shop.billa.cz. Minimální hodnota objednávky je 200 korun. E-shop je řízen z velkoskladů v Praze a Brně, dovážka je tedy možná už za tři hodiny od objednání. Rozvoz zajišťuje technologicko-logistická služba DoDo. Na svůj první nákup navíc získá uživatel e-shopu 10% slevu a pozornost v podobě malého dárku. 

Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků Billa přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku České republiky,“ uvádí Liam Casey a dodává: „Testujeme zatím jen několik týdnů, ale už teď se nám seběhlo několik pozitivních reakcí,“ uzavírá Liam Casey.

Billa je tak dalším obchodním řetězcem, který se pustil do prodávání svého sortimentu přes internet. Od roku 2012 jej nabízí na tuzemském trhu Tesco. Globus rozvíjí svůj e-shop iGlobus, který nabízí možnost si zboží objednat a vyzvednou na vybrané prodejně. Kaufland prodává online část svého sortimentu přes online supermarket Košík. Nyní do Česka vstupuje se svým marketplace, kde prodává nepotravinářské zboží i třetích stran. 

-stk-