Httpool v Česku mění název na Aleph, v čele je Touš

čtvrtek, 26. října 2023, 06:50 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Skupina Aleph Group sjednocuje celou řadu značek včetně českého Httpool pod jednotný název Aleph.

Do pozice Country Lead společnosti Aleph pro Českou republiku byl jmenován Petr Touš, zdroj: Httpool / Aleph.

Do pozice Country Lead společnosti Aleph pro Českou republiku byl jmenován Petr Touš, zdroj: Httpool / Aleph.

Aleph Group zahajuje iniciativu „One Brand", která sjednocuje celou řadu značek včetně českého Httpool pod jednotný název Aleph.

Httpool doposud patřil společně s IMS Internet Media Services, Ad Dynamo a Connect Ads k regionálním značkám, které sloužily jako partner světových platforem, inzerentů a agentur pro reklamní technologie. Nyní skupina se sídlem v argentinském Buenos Aires a v Dubaji sjednocuje český Httpool a většinu svých dalších starších značek pod jednotný globální ekosystém Aleph. Do pozice Country Lead pro Českou republiku byl jmenován Petr Touš, který ve společnosti působí pět let.

Tento krok je mimo jiné součástí střednědobé strategie růstu společnosti Aleph: ta chce do roku 2026 spolupracovat s více než 60 top digitálními platformami a pomáhat jim nabízet inovativní reklamní řešení klientům ve více než 150 zemích. Prostřednictvím iniciativy One Brand chce Aleph umožnit lepší sdílení znalostí i větší možnosti spolupráce, posílit profesní rozvoj i  příležitosti a nabízet klientům v České republice celou škálu svých služeb.

„Ve společnosti Aleph neprovádíme rebranding bezúčelně. Začínáme novou kapitolu, která spojí naše odborníky na všech trzích a vlastní technologie pod jednu značku. To je také smyslem naší iniciativy One Brand, strategického směřování k jednotné budoucnosti, kdy nám naše globální odborné znalosti umožňují poskytovat jedinečnou hodnotu našim partnerům, inzerentům, agenturám a malým a středním podnikům v České republice a zároveň jim pomáhat růst ve velkém měřítku,“ komentuje změnu Petr Touš.

Od roku 2021 se skupina rozšířila z 90 na 150 trhů, které nyní pokrývají pět kontinentů, a rozrostla se na více než 45 partnerů se specializovaným týmem digitálních odborníků po celém světě. V České republice společnost Aleph nedávno oznámila partnerství s platformami Pinterest či Microsoft Advertising. 

Kromě svých klíčových aktivit v oblasti reklamních technologií uvedla Aleph v posledních měsících také služby Aleph Payments a Aleph Express. Na základě téměř dvacetiletých zkušeností společnosti se správou přeshraničních úvěrů a plateb pro své partnery poskytuje Aleph Payments samostatné řešení pro upisování úvěrů a platby pro podniky. Aleph Payments zjednodušuje finanční záležitosti od KYC, místní fakturace, inkasa, devizového a daňového vypořádání po přeshraniční platby, což umožňuje podnikům soustředit se na jejich hlavní činnosti. Aleph Payments v současné době spravuje přeshraniční úvěry a platby v hodnotě více než 2 miliardy dolarů.

-stk-