ČSOB je novým generálním partnerem Metronome Prague

pátek, 1. března 2024, 07:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Pražský hudební festival má nového generálního partnera, stala se jím ČSOB. 

Zdroj: Metronome Prague

Zdroj: Metronome Prague

ČSOB se stává novým generálním partnerem letošního sedmého ročníku festivalu Metronome Prague 2024. Cílem tohoto spojení je zajištění ještě většího komfortu pro návštěvníky festivalu, tak aby „každý odcházel s nezapomenutelnými hudebními zážitky a pozitivními emocemi“. Dříve v pozici generálního partnera působil jiný bankovní hráč, jímž byla Česká spořitelna. 

„Jsme rádi, že se vedení ČSOB rozhodlo podpořit náš festival Metronome Prague. Propracovat se k tomu, že budeme mít za strategického partnera jednoho z největších bankovních hráčů na trhu, je opravdová radost. Těšíme se na spolupráci, jejímž hlavním cílem je další rozvíjení a posílení akce. Společnou prioritou jsou co nejkvalitnější zážitky v komfortním a přívětivém areálu. Samozřejmě, že je to i velká zodpovědnost, ale s týmem, který s námi bude spolupracovat, určitě dokážeme udělat velkou radost novým i dosavadním divákům, pro které festival pořádáme,“ říká Davida Gaydečka, ředitel Metronome Prague.

Letošní ročník Metronome Prague nese claim „Za hranice hudby/beyond music“. Ten má obsáhnout hlavní myšlenku pořadatelů, jejichž cílem je především, aby návštěvníci Metronome Prague dostali něco, co nikde jinde nedostanou. Aby to byl zážitek na celý život. I to vedlo k vzájemné dohodě s novým generálním partnerem ČSOB. Jeho cashless řešení ve spolupráci se společností Mastercard je jedním z prvků, který pomůže k zabezpečení plynulého průběhu odbavení návštěvníků a umožní jim soustředit se čistě na hudbu a společenský zážitek. 

„Jsme nadšeni z partnerství s Metronome Prague, který reprezentuje hodnoty, na kterých záleží i nám – udržitelnost, inovativnost a otevřenost. Naším cílem je zajistit rychlé, bezpečné a spolehlivé bezhotovostní placení kartami, mobily a chytrými hodinkami, aby si návštěvníci mohli plně vychutnat nevšední hudební a umělecké výkony. Bezhotovostním platbám už dává přednost většina lidí a zejména pro mladší část festivalového publika jde o přirozenou součást životního stylu,“ říká Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail. 

Metronome Pragu proběhne ve dnech od 20. do 22. června v areálu zrekonstruovaného pražského Výstaviště. Aktuálně uveřejněný line up nabízí jména, jako jsou Michael Kiwanuka, The Blaze, Marc Rebillet, Meute, Milky Chance nebo Allysha Joy. Za zmínku určitě stojí také unikátní projekty jako plánovaná oslava Kosheen 25, Michael Kocáb 70 či vystoupení Sofiana MedjMedj & hostů.

-stk-