Zakladatelky #HolkyzMarketingu založily #HolkyzByznysu

sobota, 2. března 2024, 07:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Novou vzdělávací platformu #HolkyzByznysu založily Lucie Audi, Aneta Martinek a Pavlína Louženská. 

Zakladatelky platformy #HolkyzByznysu (zleva): Lucie Audi, Aneta Martinek a Pavlína Louženská, foto: Nicola Zorkler

Zakladatelky platformy #HolkyzByznysu (zleva): Lucie Audi, Aneta Martinek a Pavlína Louženská, foto: Nicola Zorkler

Vzdělávací platforma #HolkyzByznysu nabízí pomoc všem začínajícím podnikatelkám. Díky školení nebo mentoringu se dozví, jak založit firmu, nastavit PPC kampaně nebo nabrat první zaměstnance. Platforma kurzy spustila 15. února a během prvních dnů se na jejich akce zaregistrovalo téměř dva tisíce žen. 

Za vzdělávací platformou stojí Lucie Audi, Aneta Martinek a Pavlína Louženská, zakladatelky platformy #HolkyzMarketingu, jež má dnes obrat přes 20 milionů korun a vyškolila přes 15 tisíc  lidí. Cílem #HolkyzByznysu je do konce roku 2024 podpořit minimálně šest tisíc podnikatelek a pomoci ke spuštění dvě stě novým firmám nebo projektům. 

Vznik platformy reaguje nejen na nedostatek podnikatelek v Česku. Ženy vlastní pouze 18 % firem, v Evropě je to 34 %. A přestože by ráda nově založila vlastní byznys každá pátá žena, pouze 6 % Češek si myslí, že má jejich podnikatelský plán šanci na úspěch, uvádí Asociace malých a středních podniků. 

„#HolkyzMarketingu fungují už devátým rokem a za tu dobu jsme v komunitě viděli mnoho podnikatelských příběhů a také mnoho výborných nápadů. Někdy ženám jen chybí právní, finanční anebo prodejní know-how, a to chceme za pomoci špičkových lektorů změnit,“ vysvětluje spoluzakladatelka platformy a její CEO Lucie Audi.  

Již v únoru startuje Mentoringový program pro podnikatelky. Doplní ho série workshopů pro širokou veřejnost. Během následujících týdnů se v nabídce objeví již ověřená Akademie pro začínající podnikatelky nebo networkingová setkání s úspěšnými lídry.

„Abychom podpořili podnikatelky, jsou všechna školení do konce února otevřená pro zájemce zdarma,“ vysvětluje Petra Krištof, která má projekt na starosti. Do #HolkyzByznysu zamířila z Googlu a Shoptetu, kde měla na starosti business development.

Stejně jako v #HolkyzMarketingu se i #HolkyzByznysu zaměřují na skupiny, které jsou na pracovním trhu ohrožené – ať už rodiče malých dětí, nebo naopak ty před důchodem. „Až 1,5 milionu Čechů by mohlo pracovat, ale nepracuje, i protože firmy nenabízejí částečné úvazky. To se týká i 300 000 žen na mateřské dovolené nebo 418 000 lidí v předdůchodovém věku. Věříme, že podnikání může být skvělou odpovědí,” vysvětluje Audi.  I proto jsou v nabídce témata jako „Jak začít s podnikáním během mateřské“. Platforma zájemcům nabídne stipendia. 

-stk-