Aktuality
Novější články
Starší články
Doporučované
Platforma Pro podnikavé staví kampaň na nevyžádaných radách
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Rádio Impuls, Český Impuls a RockZone 105,9 míří do DAB+
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Seriál Kamarádi na jeden večer ustoupí, nahradí ho film Spolu
Televize Prima nechce riskovat střet s hokejovým zápasem Čechů na mistrovství světa.
Ferrero podpoří kampaní novinku Kinder Crispy
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Televizní kanál OK TV přerušil vysílání
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Popeyes otevře 29. dubna svou první pobočku v Brně
Popeyes připravuje svou novou pobočku v Brně. Na rohu Panské a Masarykovy ulice otevře 29. dubna.
Převedení všech zákazníků O2 TV do Oneplay bude trvat tři měsíce
Operátor bude zákazníky na novou službu, která vznikla spojením se streamovací video platformou Novy Voyo, převádět postupně.
Centrum Westfield Chodov otevřelo řadu nových obchodů
V poslední době se bylo v obchodním centru Westfield Chodov otevřeno více než deset nových prodejen.
Čtvrteční pozice seriálů Kamarádi a Jedna rodina se nemění
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině 15+ zůstává seriál Kamarádi následovaný seriálem Jedna rodina. Ten stále drží nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
ČT chce v září vrátit kanál ČT3, obnovuje pozastavené pořady
Podpis velké mediální novely, která zvyšuje televizní poplatek na 150 Kč měsíčně, umožní ČT vrátit do vysílání pozastavené pořady a také obnovit kanál ČT3.
O půlnoci končí kanály O2 TV Sport a O2 TV Fotbal
Sportovní kanály O2 TV Sport a O2 TV Fotbal dnes o půlnoci končí, nahrazují je čtyři stanice Oneplay Sport.
Vraždy v kraji zůstávají nad milionem a nedělním vítězem
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera byl i po druhém odvysílání seriál Vraždy v kraji. Sledovalo ho téměř 1,2 mil. diváků starších 15 let. Šlo zároveň o nejlepší výsledek večera.
Coca-Cola opět mění své logo na etiketách za jména
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.