
Klíčový vizuál pivní značky Desperados, zdroj: Desperados / Heineken
Značka Desperados, patřící do portfolia společnosti Heineken, vstupuje do letošní festivalové sezóny s novinkou Desperados Red, jež nabízí příchuť červeného ovoce, aguardiente (cachaçy) neboli latinsko-amerického spiritu vyráběného z čerstvé šťávy cukrové třtiny a také extraktu z guarany. K dostání bude v prodejnách retailerů a na vybraných letních festivalech po celé republice, jako je Rock for People, Mighty Sounds & Mystic Cup, Benátská noc nebo Let It Roll.
„Festivaly jsou pro značku Desperados přirozeným prostředím, spojují mladou energii, otevřenost a kreativitu, která je nám vlastní. S příchutí Desperados Red přinášíme nejen nové osvěžení, ale i zážitek s Latino tóny. Chceme být u toho, kde vznikají nezapomenutelné chvíle, ať už pod pódiem, u stánku s přáteli, nebo během západu slunce na festivalové louce,“ říká Daniela Valenta, která má na starosti komunikaci brandu Desperados.
Desperados zahájil letošní festivalovou sezónu 11. května a na letních eventech nabídne nejen ochutnávku své novinky, ale také Latino atmosféru ve speciální Desperados zóně. Tam se bude exkluzivně podávat i Desperados Original v čepované podobě.
-stk-