Festivalové aktivace letos nabídnou tetování, DJing či zip line
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale i automobilky, banky a nově také retaileři.
6/20/2025 7:05:00 AMFestivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale i automobilky, banky a nově také retaileři.
6/20/2025 7:05:00 AMHeineken v rámci kampaně „Pijte s mírou“ upozorňuje na rizika pití alkoholu na kole. Na letních pit-stopech cyklistům poskytne nealko osvěžení i servis.
6/19/2025 10:25:00 AMSe začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
6/1/2025 8:20:00 AMHeineken v rámci fotbalové kampaně vyhledává české skalní fanoušky.
4/24/2025 6:40:00 AMDesperados zavádí zálohované skleněné třetinky, které budou moct projít i více než 40 životními cykly.
4/2/2025 2:45:00 PMV rámci iniciativy „Ať tu po nás něco zůstane“ krušovický Bohém podpoří půl milionem korun hospodu Zanzibar Ládví.
11/15/2024 10:10:00 AMStarobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený Škopek“.
5/31/2024 8:15:00 PMUdržitelnost je tématem rezonujícím napříč obory. Zapojují se do ní i pivní značky jak u nás, tak v zahraničí.
1/31/2023 5:55:54 PMPřichází z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici Marketing Director ve společnosti Kimberley-Clark.
1/9/2023 12:00:47 PMKomunikovat na českém trhu slovenskou značku piva je výzva, je to ale i konkurenční výhoda, říká brand manažerka Zlatého Bažanta Alice Divišová.
10/12/2022 12:10:48 PM