Umělá inteligence se už podílí i na vývoji produktů
Umělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale využívají ji i při vývoji nových produktů.
9/26/2023 7:20:33 AMUmělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale využívají ji i při vývoji nových produktů.
9/26/2023 7:20:33 AMMléčná oplatka Mila spouští kampaň „Nekonečno malých radostí“, s níž představuje svou zmenšenou verzi.
8/21/2023 11:10:16 AMZnačka Legendario uvádí na český trh nový rum Añejo Oro. Podpoří ho na sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit.
8/19/2023 7:20:18 AMNovou kampaní podporuje značka Targa Florio svou novou řadu toniků. Oslavuje přitom automobilové hrdiny v čele s Eliškou Junkovou.
8/4/2023 7:40:52 PMKinley rozšiřuje své portfolio o novinku s příchutí citrusu a kapky kanangy neboli ylang ylang.
7/2/2023 8:10:14 AMZnačka izotonického nápoje Powerade přináší na trh novinku v podobě citrusové příchutě.
6/18/2023 7:30:17 AMCappy přináší na trh novinku z řady Cappy Lemonade s příchutí jahody bez cukru.
5/27/2023 7:35:41 AMDynybyl rozšiřuje své portfolio jalovcových ginů o příchuť meruňky a broskve. Podpoří ji kampaní v PR a outdooru.
5/26/2023 6:35:11 AMHoralky od května komunikují svou novinku Peanut Butter. Cílí s ní primárně na mladší cílovou skupinu a méně konzervativní spotřebitele.
5/13/2023 7:35:56 AMMattoni rozšiřuje portfolio svých produktů v plechovkách. Uvádí novinku s příchutí thajské limetky a jemně pikantního chilli.
5/11/2023 6:55:20 AM