Kreativu v Zaraguze nově vede Zikmund a Uličný

čtvrtek, 22. května 2025, 11:45 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Do čela kreativy pražské agentury Zaraguza nastoupili Vladimír Zikmund a Marek Uličný. 

Vladimír Zikmund a Marek Uličný, dva noví kreativní ředitelé v Zaraguze, zdroj: Zaraguza

Vladimír Zikmund a Marek Uličný, dva noví kreativní ředitelé v Zaraguze, zdroj: Zaraguza

V návaznosti na získání řady nových klientů, jako je Asahi, Bentley, Lamborghini či Mana, rozšiřuje pražská pobočka agentury Zaraguza své kreativní oddělení. Jeho vedení se ujali Vladimír Zikmund a Marek Uličný. 

Vladimír Zikmund se do Zaraguzy vrátil loni v létě po sedmi letech, která strávil v Young&Rubicam (nyní VML) a McCann Prague. Mezi jeho klienty patřily Česká Spořitelna, Člověk v tísni, Pilsner Urquell nebo Vodafone a podílel se i na přípravě mezinárodního spotu pro Coca-Colu k MS ve fotbale 2022. V Zaraguze bude mít na starosti značky jako Burger King, Bentley, Lamborghini či Mana.  

Marek Uličný pracoval devět let v agentuře Oh My Dot, kde se staral o klienty jako Slovnaft, Makro, Tesco či Rajec. Do Zaraguzy přišel letos v březnu a bude vést kreativní týmy na značce Savencia a novém klientu z retailu.

Do týmu se připojila během uplynulých měsíců ale i řada dalších lidí. Mezi nové copywritery patří Jana Brišová (vítězka Young Lions 2023), Evženie Babets a Ivanna Yovzhiy (vítězka Young Lions 2025)

Oddělení grafického designu, motionu a art direction rozšířili André Lavrador, Michal Černo, Lukáš Chudáček, Vojtěch Ježek, Daniel Žáček, Dominika Režová a nejnověji Gesu Mirzo. Jako content creatorka nastoupila Adéla Neugebauerová.

„Příchodem nových lidí zvětšujeme tým a věříme, že nové posily nám pomohou fokusovat se ještě víc na kreativitu. Struktura s více kreativními lídry nám navíc dovoluje mít na klientech dlouhodobě dedikovaný seniorní team,” doplňuje Roman Biath, jeden z dvou Executive Creative Directorů. 

-stk-