
Zdroj: ČSOB
AC Sparta Praha, ČSOB a Mastercard spouštějí novou fázi kampaně „Plaťte sparťansky, plaťte stylově“, která připomíná, že věrnost ke klubu se může projevit i při každodenním placení. Koncept, nově s tváří obránce Matěje Ryneše, staví na myšlence, že každé použití Sparta karty od ČSOB připomíná emoce (gólovou euforii, klubovou sounáležitost nebo společné chvíle na tribunách).
Vedle Matěje Ryneše se v kampani objevují i tři ambasadoři a oddaní fanoušci Sparty – DJ Manene, šéfkuchař Jan Punčochář a biatlonista Michal Krčmář.
Zdroj: ČSOB
„Každý fanoušek ví, že ty nejsilnější emoce nepřicházejí z věcí, ale z okamžiků, které sdílí se svým klubem. Díky partnerství Mastercard, ČSOB a Sparty teď mohou fotbaloví fanoušci tyto chvíle zažívat i mimo stadion,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Díky kartě mohou fanoušci získat až 1500 Kč zpět za nákupy spojené se Spartou, ať už jde o merch, občerstvení nebo vstupenky zakoupené na oficiálních prodejních místech. Dalších 393 Kč získají na nákup vstupenek po aktivaci karty přes své Sparta iD, což dohromady symbolicky odkazuje na rok založení klubu částkou 1893 Kč.
Sparta karta vznikla v rámci partnerství ČSOB a AC Sparta Praha, které odstartovalo v lednu 2023. Za tu dobu si ji pořídily tisíce fanoušků napříč generacemi, a platby s ní proběhly ve více než 50 zemích světa. Více než čtvrtinu držitelů tvoří ženy.
-mav-