S novým konceptem chce být Gorenje „blíž reálnému životu"

pátek, 6. června 2025, 07:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Gorenje si připomíná 75 let na trhu, u této příležitosti představuje nový komunikační koncept, v němž klade důraz na autentičnost. 

Zdroj: Gorenje

Zdroj: Gorenje

Slovinská značka domácích spotřebičů Gorenje si letos připomíná 75 let od svého založení. K oslavě připravila nový komunikační koncept, jenž reflektuje proměny současné společnosti i očekávání mladší generace. Chce se přiblížit „skutečnému životu svých zákazníků“. 

Nový vizuální koncept klade důraz na autenticitu, emoce a reálné situace. Fotografie značky zachycují momenty z každodenního života bez umělých póz. Nová identita značky se promítá i do reklamy. Mění se i tonalita značky, jež se ukazuje jako „přátelská, přímá a lidská“. 

„ Vizuální i slovní styl značky je více než kdy dříve zaměřený na pozitivní emoce spojené s jednoduchostí domácích prací, kterou přinášejí do životů zákazníků právě naše spotřebiče,“ vysvětluje Sylva Bébrová, brand manažerka značky Gorenje CZ/SK.

Nová komunikace značky Gorenje se opírá o základní benefit dané kategorie s cílem zjednodušit život každému zákazníkovi. „Současně chceme oslavit naše 75. výročí prostřednictvím brandové image kampaně s dárky pro naše zákazníky, soutěžemi a silným mediálním pokrytím s komunikací ‚Gorenje – jednoduše neodolatelná již 75 let’,“ dodává Bébrová.

Značka Gorenje vznikla v roce 1950, kdy začala vyrábět zemědělské stroje. V roce 1958 uvedla svůj první sporák na pevná paliva. V současné době nabízí ve svém portfoliu nejen velké domácí spotřebiče, ale malé domácí spotřebiče, a to nejen do kuchyně, ale i pro úklid či celkovou péči o domácnost. Od roku 2018, kdy se Gorenje stalo součástí skupiny Hisense. Loni obsadila 2. místo ve východní Evropě a 4. místo v segmentu vaření napříč celou Evropou. V současnosti je i dlouhodobým partnerem sportovních událostí, včetně Mistrovství Evropy v házené 2024 nebo FIFA Club World Cup 2025.

-stk-