Head of Performance v Knihobotu se stává Ksenia Gamazova

pátek, 27. června 2025, 07:10 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici Head of Performance Marketing v knižním second-handu Knihobot nastupuje Ksenia Gamazova. 

Ksenia Gamazova, zdroj: Knihobot

Ksenia Gamazova, zdroj: Knihobot

Marketingový tým Knihobotu se rozšiřuje. Na pozici Head of Performance Marketing nastupuje Ksenia Gamazova. Na starosti bude mít výkonnostní marketing napříč trhy, na kterých značka působí. 

Ksenia Gamazova přináší více než 10 let zkušeností v této oblasti. Vybudovala marketing v NutrionPro, kde se zároveň podílela na uvedení této značky krabičkové diety nejen na český, ale také polský a německý trh. Dříve pracovala v AAA Auto, , kde působila téměř 13 let a věnovala se především webové analytice a SEO.

„Jsem rád, že je náš marketingový tým konečně kompletní. V posledním půl roce jsem viděl opravdu mnoho velmi zkušených seniorních kandidátů, ale protože performance marketingu do hloubky rozumím a považuji ho za stěžejní pro další růst, bylo těžké si mě získat. To se Ksenii povedlo tak, že jsem ji musel dokonce nějaký čas přemlouvat já, “ komentuje Dominik Gazdoš, zakladatel a CEO Knihobotu. 

-stk-