
Klíčový vizuál k letní lokální kampani Axe, zdroj: Axe / Unilever
Axe spouští na českém a slovenském trhu novou letní kampaň, jež se inspiruje retro estetikou pixelových videoher. Neúspěch označuje za „dobrou“ věc, protože ať se stane cokoliv, stačí se osvěžit Axe a zkusit to znovu, slovy gamerů tzv. respawnout se.
Kampaň se objeví v online prostředí a její součástí jsou různé statické a animované výstupy pro sociální sítě a digitál. Nechybí ani animovaný spot inspirovaný herními mechanikami, který vypráví jednoduchý příběh o tom, jak překonat všechny překážky na cestě za dívkou snů. „Hlavním cílem nové komunikační platformy ‚Refreshni se’ je propojit značku Axe s gamingovou komunitou. Autenticky a bez kompromisů,“ říká manažerka značky Adéla Holnová ze společnosti Unilever, do jejíhož portfolia značka patří.
Pod kreativou je podepsána agentura Triad Prague, jež letos vyhrála na komunikaci značky tendr. Nasazení a mediální podporu zastřešuje agentura Mindshare v Česku a na Slovensku GroupM Nexus.
Credits
- Kreativní agentura: Triad Prague
- Mediální agentura: Mindshare / GroupM Nexus
- Account Director: Alexandra Multanova
- Account Manager: Radim Hušek
- Chief Creative Officer: Rado Jankovič
- Executive Creative Director: Aleš Brichta
- Creative Lead: Jaroslav Salon
- Idea Maker: Miguel Molina
- Art Director: Iman Dělic
- Graphic Designer: Tereza Kopečná
- Animator: Tomáš Honěk
- Sound Design: Petr Kolev
-stk-