Mediální rozpočet Mastercard se přesouvá k WPP Media

úterý, 19. srpna 2025, 15:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj mediální rozpočet.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

WPP Media (dříve GroupM) získala podle zahraničních médií globální mediální rozpočet Mastercard. Od roku 2014 se o klienta starala agentura Carat ze skupiny Dentsu. Globální mediální rozpočet Mastercard je odhadován na 180 milionů USD (cca 3,78 mld. Kč).

Média zmiňují, že pro WPP, která v poslední době přišla o globální rozpočet Marsu a aktuálně prochází restrukturalizací, jde o významnou výhru. Novou CEO skupiny WPP se od příštího měsíce stane Cindy Rose, která nahradí Marka Reada.

„Jde o zásadní vítězství pro naši společnost, které potvrzuje sílu WPP Media, integrovanou nabídku a investice, jež našim klientům přinášejí výhodu v éře AI,“ cituje server AdNews Briana Lessera, CEO WPP Media.

-mav-