
Komunikační vizuál O2, zdroj: O2
Na celé září a říjen O2 nasazuje celonárodní kampaň, která představuje výhody tarifů O2 Internet Max. V rámci nabídky O2 Internet Max zdůrazňuje i přístup ke službě Oneplay, konkrétně k tarifu Oneplay k internetu. Ten nabízí více než 40 TV stanic, pět titulů z videotéky měsíčně a chytré funkce jako přetáčení, nahrávání a zpětné sledování.
Tarify O2 Internet Max kromě rychlého a dostupného internetu a přístupu k Oneplay obsahují také zabezpečení proti kybernetickým útokům O2 Security.
„Novou kampaní chceme zákazníkům ukázat, že O2 Internet MAX přináší vše, co od domácího internetu očekávají – rychlost, bezpečí, kvalitní Wi-Fi i zábavu díky Oneplay. Zákazníci tak získají jediný internet, který se postará o potřeby celé domácnosti, popisuje kampaň David Daneš, ředitel marketingové komunikace v O2.
S kampaní se lidé mohou setkat napříč celým Českem na bigboardech, reklamních plochách v MHD, outdoorových hypercubech či čerpacích stanicích, ale také v online prostředí, tištěných médiích a standardních O2 komunikačních kanálech. V televizi poběží tři spoty ve variantách, které mají zviditelnit hlavní benefity O2 Internetu Max: maximální zábavu díky Oneplay, bezpečí s O2 Security a dostupnost pro miliony domácností.
O2 avizuje, že se službou O2 Internetem Max získává zákazník za cenu 599 Kč nejvyšší dostupnou rychlost v dané lokalitě. Na prvních šest měsíců služby získá také zvýhodněnou cenu 399 Kč měsíčně.
Credits
- Kreativní agentura: Free Andy Agency
- Klient: David Daneš, Tomáš Hoyer, Jan Maňák
- Klientský servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová
- Client Service Director: Žofia Drugdová
- Account Manager: Nina M. Smékalová
- Production Manager: Samantha Berdy
- Kreativní team: Ondřej Křišťan
- Produkce kampaně: Alien Studio, Daniela Holko
- Režisér: Ondřej Křišťan
- Filmová produkce: Boogie Films
- Animace a Obrazová Postprodukce: Alien Studio
- Zvuková produkce: Kabelovna Studios
- Hudba: Oliver Fillner
-mav-