
Z prodeje produktů s růžovou stužkou věnuje Estée Lauder 20 % obecně prospěšné společnosti Onko Unie, zdroj: Estée Lauder Companies.
Se sloganem „Společně statečnější“ startuje kampaň společností Estée Lauder Companies, jejímž cílem je bojovat proti rakovině prsu. Připomíná ženám důležitost prevence a také to, že odvaha nemusí být jen v nás – někdy ji stačí najít kolem sebe.
Značky Estée Lauder a Clinique i letos vytvořily produkty s růžovou stužkou Pink Ribbon, z jejichž prodeje poputuje 20 % ceny obecně prospěšně společnosti Onko Unie, jež podporuje pacientky s onkologickými diagnózami a metastatickou rakovinou prsu.
Na zvyšování povědomí o rakovině prsu se Estée Lauder Companies zaměřují již od roku 1992, kdy se Evelyn H. Lauderová stala spoluautorkou symbolu růžové stužky, jež doprovází boj proti této zákeřné nemoci. Firmy spolu se svou nadací dosud vynaložily více než 144 milionů dolarů na výzkum, vzdělávání a zdravotní péči, včetně více než 114 milionů dolarů na výzkum rakoviny prsu (BCRF).
-stk-