
Zdroj: KitKat
Značka KitKat představuje další fázi kampaně „Dej si pauzu“, jež navazuje na jarní komunikaci a znovu otevírá téma odpočinku v digitálním světě.
„Chceme ukázat, že pauza není luxus, ale každodenní potřeba. Někdo ji najde ve sportu, jiný si pustí hudbu nebo stráví společný čas s kamarády či rodinou. Ať už má pauza jakoukoliv podobu, KitKat se snaží ukázat její důležitost,“ vysvětluje Vojtěch Kubricht, marketingový manažer značky KitKat pro střední a východní Evropu.
Na jaře kampaň ukázala, že odpojit se od sítí a věnovat čas sobě či blízkým je téma, které rezonuje napříč generacemi. Nyní přináší sérii tří klipů, v nichž se objevují hlavní amabsadoři David Vácha, dvojice Jan Macák (MenT) a Justýna Zedníková a také snoubenci Kristína Viglaská a Michal Trabalík (trabomeykr).
Součástí kampaně je rovněž spolupráce s influencery, ale také spotřebitelská soutěž Roční pauza, která probíhá od 1. září do 30. listopadu. Při koupi tří produktů KitKat se mohou spotřebitelé zapojit do losování o ceny. Hlavní výhrou je roční pauza v hodnotě 500 tisíc korun, která jednomu výherci umožní na čas vypnout a věnovat se jen sobě. Dále se hraje o 26 týdenních pauz v hodnotě 15 tisíc korun.
Soutěž podporují kromě již zmíněných ambasadorů i influenceři, jako například Veronica Biasiol, Cynthia Tóthová, Aleš Kněžínek (Freeze), Tomáš Šedivý (Mr. TomCat), Pavel Mikeš (Herdyn), Matěj Pokorný (Pokeccc), Petr Jirák (Xnapy), Klaudia Maniak (Just Claudy) nebo Michal Straka (Ego).
Kampaň staví především na digitálním prostředí, využívá platformy Instagram, Facebook, YouTube a TikTok. Hlavní reklamní formáty běží od 3. září na online kanálech značky a potrvají do konce listopadu.
Pod kampaní je podepsána agentura Subscribe.
-stk-