Vodafone uvádí novou aplikaci i věrnostní program

čtvrtek, 25. září 2025, 14:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Vodafone představuje novou aplikaci Můj Vodafone+ a věrnostní program Vodafone Happy.

Zdroj: Vodafone

Zdroj: Vodafone

Vodafone přichází na trh s novou aplikací Můj Vodafone+ a věrnostním programem Vodafone Happy

„Uvedení aplikace Můj Vodafone+ a věrnostního programu Vodafone Happy je klíčovým milníkem naší digitální strategie. Naším cílem je přinášet zákazníkům nejen špičkovou úroveň zabezpečení a komfortu, ale také maximálně personalizované služby a nabídky,“ uvádí Doğu Kir,  viceprezident pro spotřebitelský segment. 

Vývoji nové aplikace Můj Vodafone+ předcházely několik průzkumů a sběr zpětné vazby přímo od uživatelů, aby byla co nejvíce přizpůsobená jejich potřebám. Na vývoji pracovalo pět mezinárodních interních týmů a investice do vývoje činily desítky milionů korun. Od samého počátku byl kladen důraz na zákaznickou zkušenost. Cílem bylo vytvořit aplikaci, která splňuje nejpřísnější bezpečnostní kritéria a maximálně vychází vstříc individuálním potřebím zákazníkům. 

Každého uživatele tak čekají dlaždice přizpůsobené jeho stylu používání a preferencím. Součástí je i vylepšená verze chatbota TOBiho. Dostupná bude aplikace na iOS i Android v první polovině října.  

V novém věrnostním programu Happy, který už dnes funguje v sedmi zemích a využívá ho 30 milionů lidí, najdou zákazníci nabídky třetích stran včetně gamifikace. Účelem je odměnit věrné i nové zákazníky skutečně relevantními slevami a dalšími zajímavými nabídkami. Zákazníci tak obdrží rozlišené slevy a zvýhodnění, které se budou lišit mimo jiné i na základě toho, jak dlouho s Vodafonem jsou. Slevy a různé speciální akce budou vyjednávány individuálně na úrovni partnera a Vodafonu. 

Aplikace Můj Vodafone+ se bude nadále rozvíjet, přibývat budou další funkce. Připravuje se například možnost ověřit identitu během hovoru přímo v aplikaci podobně jako u bankovních služeb, nebo diagnostikovat stav pevného internetu bez nutnosti kontaktovat technika. V budoucnu bude možné v aplikaci spravovat veškeré požadavky, což ještě více usnadní komunikaci s operátorem. 

-stk-