BurdaExtra Media loni zvýšila tržby, významně snížila ztrátu

úterý, 14. října 2025, 12:25 Aktuality, Tisk MediaGuru

Tržby mediální společnosti BurdaExtra Media se v roce 2024 zvýšily o desetinu, ztrátu se podařilo snížit na půl milionu korun.

Zdroj: repro BurdaMedia Extra

Zdroj: repro BurdaMedia Extra

Společnost BurdaMedia Extra, která je vydavatelem řady časopisů, např. Elle, Apetit, Marianne, Burda, Chip, Naše krásná zahrada, Svět ženy nebo Marianne Bydlení, vytvořila v loňském roce tržby ve výši 488,5 mil. Kč. Bylo to o deset procent víc než v předešlém roce. Provozní výsledek hospodaření se meziročně více než zdvojnásobil na 30,08 mil. Kč. Hospodaření společnosti za účetní období skončilo v roce 2024 mírnou ztrátou 0,5 mil. Kč oproti ztrátě 9,36 mil. Kč v roce 2023.

BurdaMedia Extra ve výroční zprávě za loňský rok uvádí, že v roce 2024 pokračovala v integraci obchodních aktivit s dceřinou společností Extra Online Media, kterou koupila v polovině roku 2023. „Tržby v klíčových segmentech zaznamenaly nárůst, což při současné stabilizaci nákladů vedlo k růstu provozního zisku. Čerpání akvizičního úvěru v roce 2023 vedlo v roce 2024 k nárůstu finančních nákladů. V souvislosti s předpokládaným poklesem úrokové míry a současném splácení úvěru se budou finanční náklady snižovat," zdůvodnila.

Ke dni 1. ledna 2025 došlo ke sloučení společností BurdaMedia Extra s dceřinými firmami Extra Online Media, provozovatelem webů eXtra.cz, Lifee.cz či Toprecepty.cz, a Komunikace 2000.

-mav-